~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~

 my-tips-collection
......................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

**

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…».......................... Γκαίτε
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

θεματα

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Επίδοση Τιμητικού Τόμου στον καθηγητή Γεώργιο Λεοντσίνη



Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
οργανώνει επιστημονική εκδήλωση
προς τιμήν του ομότιμου καθηγητή

κ. Γεωργίου Ν. Λεοντσίνη.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την
Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012
και ώρα 19.00
στη Μεγάλη Αίθουσα
του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(κεντρικό κτήριο, Πανεπιστημίου 30),
όπου θα επιδοθεί στον τιμώμενο αφιερωματικός τόμος με τίτλο
«Ιστορίας Μέριμνα».

Σας προσκαλούμε να παραστείτε.

Ο Πρύτανης
Θεοδόσιος Ν. Πελεγρίνης
Χρονικό όριο προσέλευσης: 18.45΄ Άτομα 2



Π Ρ Ο Γ  Ρ Α Μ Μ Α

Προσφώνηση του Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,
καθηγητή κυρίου Θεοδοσίου Πελεγρίνη.

Χαιρετισμοί από τους:
- τέως Πρύτανη, καθηγητή κύριο Δημοσθένη Ασημακόπουλο
- Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης,
 καθηγητή κύριο Αθανάσιο Τριλιανό
- Διευθύντρια του Τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών του Π.Τ.Δ.Ε.,
καθηγήτρια κυρία Άντα Κατσίκη-Γκίβαλου
- Αντιπρόεδρο της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, διδάκτορα κύριο Αιμίλιο Σολωμού
- Πρόεδρο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος,
 αναπληρωτή καθηγητή κύριο Κωνσταντίνο Μαλαφάντη
- Πρόεδρο της Εταιρείας Κυθηραϊκών Μελετών, ομότιμο καθηγητή κύριο Νικόλαο Πετρόχειλο
- Πρόεδρο της Εταιρείας Θεωρίας, Έρευνας και Διδακτικής της Ιστορίας,
καθηγητή κύριο Δημήτριο Σακκή
- καθηγητή της Νεοελληνικής Ιστορίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
 κύριο Κωνσταντίνο Βακαλόπουλο
- σχολικό σύμβουλο, υπ. διδάκτορα κύριο Γαβριήλ Παντιώρα, εκ μέρους των φοιτητών του τιμωμένου.

Ομιλίες από τους:
- καθηγητή κύριο Δημοσθένη Δασκαλάκη, Διευθυντή του Εργαστηρίου Κοινωνικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
- καθηγητή κύριο Αντώνιο Χουρδάκη, Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης
- αναπληρωτή καθηγητή κύριο Χαράλαμπο Μπαμπούνη, επιμελητή του τιμητικού τόμου
Επίδοση του τιμητικού τόμου «Ιστορίας Μέριμνα».

Αντιφώνηση και ομιλία του τιμωμένου, ομότιμου καθηγητή κ. Γεωργίου Ν. Λεοντσίνη
 με θέμα:  «Ο πανεπιστημιακός ιστορικός».


Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2012

Νίκος Ξυδάκης - Γεφύρι πέτρινο - Nikos Xydakis - Yefyri petrino




Καλό καλοκαίρι.... τα μπάνια του λαού λένε.....

Το φοιτητικό κίνημα της Χιλής



Από τον Απρίλη του 2011 και για αρκετούς μήνες, οι Χιλιανοί φοιτητές οργανώνουν απεργίες και κινητοποιούνται ενάντια στα μέτρα ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης. Αυτά τα μέτρα άρχισαν να τίθενται σε εφαρμογή από τις πρώτες ημέρες της δικτατορίας του Αουγκούστo Πινοσέτ, για τον οποίο η πρωθυπουργός της Βρετανίας, η Μάργκαρετ Θάτσερ, έδειχνε ιδιαίτερο θαυμασμό. Επιπλέον, οι φοιτητές απαιτούν ένα εκπαιδευτικό σύστημα προσβάσιμο για όλους και αντιμάχονται τις Νεοφιλελεύθερες τροποποιήσεις και τους θεσμούς που δημιουργήθηκαν κατά την θητεία του δικτάτορα.
Ο Πινοσετ επέβλεψε την ιδιωτικοποίηση του συστήματος υγείας και της εκπαίδευσης και την απορρύθμιση του νόμου εργασίας. Μέχρι το 1973 το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της Χιλής θεωρούνταν υψηλών προδιαγραφών και ήταν ελεύθερο για όλους τους φοιτητές. Σήμερα, τα πανεπιστημιακά δίδακτρα είναι από τα υψηλότερα στον κόσμο. Το ίδιο μοντέλο (ιδιωτικοποιήσεων) επιβλήθηκε στην υγεία, τις συντάξεις, την συγκοινωνία και στα δίκτυα ενημέρωσης.
Έτσι, από τον Μάη του 2011 οι φοιτητές οργανώνουν διαδηλώσεις, πολιτιστικές δραστηριότητες, κατσερολάζος (πορείες διαμαρτυρίας όπου συνοδεύονται από τον χτύπο μαγειρικών σκευών) και απεργίες πείνας. Η εξέγερση των πανεπιστημίων και των λυκείων αποκάλυψε την φύση της κυβέρνησης που καθοδηγείται από το νεο-δεξιό κόμμα του Σεμπάστιαν Πινέρα. Επίσης, κατά τη διάρκεια συλλήψεων εκατοντάδες τραυματίστηκαν και ένα αγόρι 14 χρονών έπεσε νεκρό από πυρά αστυνομικού.

Το φάντασμα του καθεστώτος Πινοσέτ αναβίωσε από τον δήμαρχο του Σαντιάγο ο οποίος έκανε λόγο για την επέμβαση των ένοπλων δυνάμεων ώστε να σταματήσουν οι διαδηλώσεις και να εορταστεί ομαλά η μνήμη του πραξικοπήματος της 11ης Σεπτεμβρίου του 1973. Στο μεταξύ, ο δήμαρχος της Προβιντέντσια (ένα πρώην μέλος της DINA, της μυστικής αστυνομίας του Πινοσέτ) ανήγγειλε ότι θα έκλεινε όλες τις κατειλημμένες σχολές ενώ ταυτόχρονα θα απέδιδε φόρους τιμής στον στρατηγό Κρανσόφ, ο οποίος έχει τιμωρηθεί με φυλάκιση 100 χρόνων για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων: απαγωγές και δολοφονίες κατά τη διάρκεια της δικτατορίας. Ένας από τους κοντύτερους συμβούλους του Πινέρα υποστήριξε δημόσια τον δήμαρχο, δημιουργώντας σκάνδαλο.
Εδώ και ένα χρόνο, περίπου, οι δύο μεγαλύτερες φοιτητικές οργανώσεις της χώρας έθεσαν τις βάσεις για τη δημιουργία ενός μαζικού κινήματος που, ωστόσο, δεν πέτυχε να κερδίσει παραχωρήσεις από την κυβέρνηση. Παρόλ’ αυτά, όμως, οι δημοσκοπήσεις της 29ης Δεκεμβρίου του 2011 έδειξαν ότι το 80% του πληθυσμού υποστηρίζει το φοιτητικό κίνημα
Το ελευθεριακό Φοιτητικό Μέτωπο (FEL), το οποίο βρίσκεται σε συνεργασία με αναρχικούς φοιτητές, έχει επιστρέψει στην οργάνωση της Συνομοσπονδίας των Χιλιανών Φοιτητών (FECH) 80 χρόνια μετά την αποχώρησή του λόγω της ολοκληρωτικής ηγεμονίας του Κομμουνιστικού Κόμματος. Ο νέος γενικός διευθυντής του FECH είναι αναρχικών πεποιθήσεων και τόσο αυτός όσο και άλλα μέλη αντιπροσωπεύουν ένα ρεύμα που επιθυμεί την γιγάντωση του φοιτητικού κινήματος και την ένωσή του με άλλα κοινωνικά κινήματα στα συνδικάτα των εργαζομένων.
Νέοι αγώνες φαίνεται να λαμβάνουν χώρα στο άμεσο μέλλον, οι οποίοι θα είναι ιδιαίτερα έντονοι αλλά, ταυτόχρονα, και δύσκολοι.
Σε ελεύθερη μετάφραση, από το 142 φίλο της εφημερίδας Resistance (Ιούνιος 2012) του Anarchist Federation of London.

Σύντομο URL: http://wp.me/pyR3u-aTW

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012

Πέθανε ο Ιστορικός της Εκπαίδευσης Αλέξης Δημαράς


ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης, ο Ιστορικός της Εκπαίδευσης Αλέξης Δημαράς. 
Γιος του Ιστορικού της Λογοτεχνίας, των Πολιτικών Ιδεών και της Εκπαίδευσης Κ.Θ. Δημαρά, επέλεξε από νωρίς ανάλογο δρόμο σπουδάζοντας στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνεχίζοντας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο. Εργάστηκε στην ιδιωτική εκπαίδευση, υπηρέτησε ωστόσο την εκπαίδευση και από δημόσιες θέσεις, σημαντικότερες από τις οποίες είναι η θέση του προέδρου του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας και – πρόσφατα- του διευθυντή του Εθνικού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στο οποίο συγχωνεύθηκαν το καταργηθέν Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, , το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας, το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.
Μερικές από τις σημαντικότερες πτυχές της προσφοράς του θεωρείται πως είναι:  ότι βοήθησε στο να δοθεί επιστημονική υπόσταση στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας της  Εκπαίδευσης που παλιότερα θεωρείτο λιγότερο σημαντικό, επίσης ότι έδωσε στην Ιστορία της Εκπαίδευσης συγκριτική διάσταση εντάσσοντάς την σε ένα διεθνές πλαίσιο αλλά και ότι διεύρυνε το θεματικό της πεδίο, ιδίως με το να εντάξει σε αυτό την καθημερινότητα της σχολικής ζωής και άλλες ενδιαφέρουσες πτυχές της εκπαίδευσης που στο παρελθόν είχαν υποτιμηθεί.
Για την προσφορά του ανακηρύχθηκε επίτιμος διδάκτωρ των Πανεπιστημίων Αθηνών και Πατρών. Σημαντικότερα έργα του είναι οι τόμοι «Νεοελληνική εκπαίδευση. Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε» (Εστία), «Το εθνικό απολυτήριο» (Ερμής), «Σχολή Μωραΐτη 1936-2006: Ξεφυλλίζοντας 70 χρόνια παιδείας» - το τελευταίο εκδόθηκε από την Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας της Σχολής Μωραΐτη της οποίας υπήρξε ιδρυτικό μέλος. Έγραψε άρθρα σε πολλούς συλλογικούς τόμους και περιοδικά ενώ το 2008 δημοσίευσε, μαζί με την Βάσω Βασιλού-Παπαγεωργίου το ιστορικό βιβλίο – λεύκωμα «Από το κοντύλι στον υπολογιστή» (Μεταίχμιο).  Σε αυτό αποτυπώνονται οι σημαντικότερες στιγμές της ελληνικής εκπαίδευσης από το 1830 μέχρι το 2000.
 
tanea.gr, 17/6/2012

Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Από τη Δευτέρα 18 Ιουνίου και μέχρι 5 Ιουλίου η υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων


Ηλεκτρονικά και φέτος

Aπό τη Δευτέρα 18 Ιουνίου μέχρι και τις 5 Ιουλίου θα πρέπει οι υποψήφιοι για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ να υποβάλουν τα μηχανογραφικά δελτία, με ηλεκτρονικό τρόπο μέσα από την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας (exams.minedu.gov.gr).
Η υπουργός Παιδείας Φρ. Κιάου έχει ανακοινώσει ότι οι βαθμολογίες θα γνωστοποιηθούν στο τελευταίο πενθήμερο Ιουνίου, ενώ στο τέλος Αυγούστου, όπως πάντα, θα ανακοινωθούν οι βαθμολογικές βάσεις και τα ονόματα των επιτυχόντων στις εξετάσεις. 
Για την εφαρμογή της διαδικασίας οι υποψήφιοι έχουν κληθεί να προσέλθουν μέχρι τις 22 Ιουνίου στα λύκεια για να πάρουν τον κωδικό ασφαλείας (password) για τα μηχανογραφικά τους δελτία, όπως επίσης και τα παιδιά πολυτέκνων, τριτέκνων κλπ. που δεν τα προμηθεύτηκαν τον Μάιο.
Με αυτό το password και τον οκταψήφιο κωδικό εξετάσεων οι υποψήφιοι θα μπορούν να επεξεργάζονται και τελικά να υποβάλουν οριστικά το μηχανογραφικό τους μέχρι την Πέμπτη 5 Ιουλίου.
Όσοι από τους υποψήφιους εμπίπτουν σε ειδικές περιπτώσεις (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοινωνικά κριτήρια) πρέπει μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 22 Ιουνίου να πάνε στο λύκειό τους για να υποβάλουν τα αντίστοιχα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

______________________

Κυριακή, 10 Ιουνίου 2012

ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ έβαλαν ταφόπλακα στην ελληνική Παιδεία στο εξωτερικό!

Γιατί βιάζονται κάποιοι να ξεπουλήσουν τους Έλληνες ομογενείς;



Γράφει ο Γιώργος Λεκάκης*


Δημοσιεύουμε σήμερα το έγγραφο το οποίο εστάλη στα συντονιστικά γραφεία για την Εκπαίδευση των Ελλήνων του εξωτερικού. Όπως θα διαβάσετε. απαγορεύει ρητά την εγγραφή ή μετεγγραφή Ελλήνων μαθητών σε οποιαδήποτε τάξη του ελληνικού Λυκείου – εκτός και αν αποφοίτησαν από Γυμνάσιο της ιδίας πόλεως. Εάν έλθει, δηλ. κάποιος νέος Έλληνας μετανάστης (και έρχονται εκατοντάδες κάθε μέρα στην Γερμανία), δεν του επιτρέπεται να εγγράψει το παιδί του στο ελληνικό Λύκειο, ενώ υπάρχει ελληνικό Λύκειο!!!
Επίσης, στους Έλληνες μαθητές, που φοιτούν εφέτος στην τάξη Μ10 – και στους οποίους είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν θα είχαν πρόβλημα να εγγραφούν στο ελληνικό Λύκειο (στην β΄ τάξη) – αφαιρούν το δικαίωμα αυτό, ενώ, πάλι το τονίζω, το ελληνικό Λύκειο (ισχυρίζονται) ότι θα λειτουργήσει του χρόνου (από Σεπτέμβριο) κανονικά!!!..
Είναι κρίμα για όλους τους Έλληνες που αναγκάζονται να γίνουν οικονομικοί μετανάστες, να αφήσουν τα σπίτια τους, για να μπορέσουν να ζήσουν με αξιοπρέπεια, να πρέπει να αφήσουν τα παιδιά τους πίσω, όπως έκαμαν και οι δικοί μου γονείς – και οι γονείς χιλιάδων Ελληνοπαίδων, μετανάστες της δεκαετίας 1950-1960, και μετά, δηλ. 50 χρόνια πίσω. Μ’ αυτό το καθεστώς του υπ. Παιδείας η Ελλάς γυρνάει μισό αιώνα πίσω!
Είναι κρίμα για τα παιδιά των Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό και για τα οποία οι γονείς τους επέλεξαν να τους δώσουν ελληνική παιδεία, να αναγκασθούν να γίνουν νέοι. gastarbeiter!..
Κι όλα αυτά, επειδή το ελληνικό κράτος ξεχνάει. Ξεχνάει ότι υπάρχει μια μικρή Ελλάδα στο εξωτερικό (και ίσως πολλές μικρές Ελλάδες, που κάνουν μια ακόμη Μεγάλη Ελλάδα ή αν θέλετε μεγαλώνουν την ήδη υπάρχουσα Ελλάδα).
Το ελληνικό κράτος παραβλέπει ότι αυτά τα Ελληνόπουλα αναγκάζονται – καθημερινώς πλέον – να υπερασπίζονται την πατρίδα τους, απέναντι στους Γερμανούς, και ότι το κάμουν με περίσσια υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια.
Δυστυχώς οι Έλληνες του εξωτερικού βιώνουν για άλλη μια φορά στο πετσί τους την φράση του παραδοσιακού μας τραγουδιού που λέει «στα ξένα είμαι Έλληνας και στην Ελλάδα ξένος».
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ “ΧΡΟΝΟΤΟΠΙΑ” της επόμενης Τρίτης


Η Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Γονέων Βαυαρίας
Για το συγκεκριμένο έγγραφο του υπουργείου Παιδείας, 
η Ομοσπονδία Γονέων της Βαυαρίας έκαμε την ακόλουθη ανκοίνωση:
«Αναρωτιόμαστε πραγματικά τι ρόλο παίζουν συγκεκριμένοι κρατικοί / κυβερνητικοί εκπρόσωποι και αναρωτιόμαστε γιατί βιάζονται τόσο πολύ να μας ξεπουλήσουν.
Γνωρίζουμε ότι ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ ψήφισαν στη βουλή το συγκεκριμένο νομοσχέδιο βάζοντας ουσιαστικά ταφόπλακα στην ελληνική παιδεία στο εξωτερικό, με λίγα ή πολλά κροκοδείλια δάκρυα, με ή χωρίς ενστάσεις.
Αλλά, λίγες ημέρες πριν τις νέες εκλογές να προκαλούν τόσο απροκάλυπτα τους Έλληνες μετανάστες και ειδικά τους Νέους Μετανάστες στην Γερμανία (όπου τους απαγορεύουν να εγγραφούν στα ελληνικά σχολεία!), που άφησαν την πατρίδα τους, λόγω της δικιάς τους ανικανότητας να κυβερνήσουν με στόχο το καλό του λαού και της πατρίδας και όχι τα προσωπικά τους συμφέροντα, είναι πέρα από κάθε λογική».
Και η ανακοίνωση συνεχίζει:
«Ένα είναι πλέον σίγουρο: Αυτοί οι εκπρόσωποι του ελληνικού κράτους, διορισμένοι υπάλληλοι ανίκανων Υπουργών και Κυβερνήσεων, έχουν ορκιστεί να καταστρέψουν ό,τι απόμεινε ακόμα όρθιο από το ελληνικό κράτος και να ισοπεδώσουν τον ελληνικό λαό, αρνούμενοι να του προσφέρουν ακόμη και την γλώσσα του συνεχίζοντας μέχρι τελευταίο λεπτό το έργο των Κυβερνήσεών μας».
Και η ανακοίνωση καταλήγει:
«Τα λόγια είναι περιττά. Κανονικά θα έπρεπε η Δικαστική εξουσία και ο Νομοθέτης να τους κλείσει φυλακή για καταστρατήγηση του Συντάγματος, αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει, γιατί έχουν Νομοθετήσει, να είναι υπεράνω του Νόμου. Η μόνη ελπίδα, ο λαός μας και η δύναμη του, η μόνη αντίσταση απέναντι στους δοσίλογους πουλημένους (ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ/ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ) σε ξένα προς την πατρίδα Μας και τους Έλληνες συμφέροντα».
Για την Ομοσπονδία Γονέων Βαυαρίας υπογράφει 
O Πρόεδρος 
Αθανάσιος Κρίκης 

_____________________________________
* Από την ολοσέλιδη στήλη του «Χρονοτοπία» στην εφημερίδα «ΧΡΟΝΟΣ» Κομοτηνής)
http://hellenic-voice.blogspot.gr/

Νόαμ Τσόμσκι: Η Ελλάδα υπήρξε το κύριο θύμα αυτών των καταστρεπτικών κι από πολλές απόψεις βάρβαρων προγραμμάτων.


Μήνυμα του Νόαμ Τσόμσκι στους Έλληνες!...

«Από το οικονομικό κραχ του 2008 μέχρι σήμερα, οι Ευρωπαίοι ηγέτες εμμένουν στην εφαρμογή πολιτικών λιτότητας, τορπιλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την προοπτική να υπάρξει ανάκαμψη και τιμωρώντας τους πληθυσμούς τους. Οι εφαρμοζόμενες πολιτικές θα υπονομεύσουν το κοινωνικό συμβόλαιο που κατακτήθηκε ύστερα από πολύχρονους λαϊκούς αγώνες. Αυτή η έκβαση άλλωστε -όπως έχουν παραδεχθεί κατά καιρούς κι ανοικτά- μπορεί να αποτελεί και το κυρίαρχο κίνητρο για το όλο εγχείρημα.
Η Ελλάδα υπήρξε το κύριο θύμα αυτών των καταστρεπτικών κι από πολλές απόψεις βάρβαρων προγραμμάτων. Την ίδια στιγμή, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελισσόμενων κινημάτων σε όλη την Ευρώπη, που αμφισβητούν τα συγκεκριμένα προγράμματα κι επιδιώκουν την ανατροπή τους. 

Οι επιλογές που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες είναι δύσκολες και οδυνηρές. Πλην όμως είναι ιστορικής σημασίας, όχι μόνο για το μέλλον της Ελλάδας, αλλά για το σύνολο της Ευρώπης και για ολόκληρο τον κόσμο».

_____________________
Αυγή 6/06/2012

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Από 18 Ιουλίου τα μηχανογραφικά.... για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης


Στο διάστημα από τη Δευτέρα 18 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012 και με ηλεκτρονικό τρόπο θα πρέπει να υποβάλουν τα μηχανογραφικά τους δελτία οι υποψήφιοι για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων είναι απαραίτητος ο κωδικός ασφαλείας (password), τον οποίο οι υποψήφιοι μπορούν να παίρνουν από τα λύκεια, από σήμερα και μέχρι τις 22 Ιουνίου.
Όπως ανακοίνωσε η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας Φρ. Κιάου, οι βαθμολογίες των υποψηφίων θα ανακοινωθούν στο τελευταίο πενθήμερο Ιουνίου, ενώ οι βάσεις και τα ονόματα των επιτυχόντων στις εξετάσεις στο τέλος Αυγούστου.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε, η υπουργός αναφέρθηκε και στο θέμα που προέκυψε με την εξέταση της Φυσικής, αποδίδοντας τον μεγάλο θόρυβο που προκλήθηκε σε "πολιτικές σκοπιμότητες".
Από 18/6 τα μηχανογραφικά Η κ. Κιάου επισήμανε ότι η εξεταστική επιτροπή ενήργησε υπό το κράτος της πίεσης που δημιούργησε η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών που έκανε λόγο για λάθος, η οποία -όπως είπε- δεν ήταν σωστή.
Μάλιστα, η υπουργός χρησιμοποίησε τη φράση "βρέθηκε εν ύπνω" για την εξεταστική επιτροπή, την οποία επισήμανε ότι δεν συγκρότησε η ίδια.
Πάντως, η κ. Κιάου τόνισε ότι τα παιδιά τελικά δεν αδικήθηκαν και υπογράμμισε πως ο απολογισμός των πανελλαδικών εξετάσεων είναι καλός, παρά το γεγονός ότι διεξήχθησαν σε προεκλογική περίοδο.
Σχετικά με δημοσιεύματα που μιλούν για μεγάλη αποτυχία των υποψηφίων στο μάθημα της Φυσικής εφέτος, η υπουργός δήλωσε ότι τα τελευταία χρόνια στα μαθήματα τόσο της Φυσικής όσο και των Μαθηματικών υπάρχει ένα ποσοστό αποτυχίας στις πανελλαδικές εξετάσεις που κυμαίνεται μεταξύ 70% και 80%.