~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Θέματα παιδείας

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Πως εξήγησε μια καθηγήτρια την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος στα παιδιά.





Πως εξήγησε μια καθηγήτρια την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος στα παιδιά. Πως αντέδρασαν μετά.

Με έναν εξαιρετικό τρόπο, Ελληνίδα καθηγήτρια εξήγησε με απλά λόγια, την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος σε όλο τον κόσμο... Παραθέτουμε την "παράδοση" που έκανε, όπως η ίδια την περιγράφει:
"Φέτος, κάλυψα μερικές βδομάδες έναν συνάδελφο που ήταν άρρωστος,διδάσκοντας Πολιτική Παιδεία. Στο κεφάλαιο "τραπεζικό σύστημα και δανεισμός" έγινε της Πόπης, δεν καταλάβαιναν γρι.

Κάναμε μια βιωματική διδασκαλία απλούστατη.
Σήκωσα μαζί μου στην έδρα την Ελένη και τη Χαρά.
Η Ελένη είχε μαζί της 2 ευρώ.
Η Χαρά τίποτα.
Είπα της Ελένης ότι πρέπει να πάει σε εκπαιδευτική επίσκεψη μέχρι τις 2 το μεσημέρι και φοβάται μη χάσει το δίευρω,της είπα να μου το δώσει να το φυλάξω κι εγώ θα της γυρίσω το μεσημέρι 2 ε και 20 λεπτά.
Η Χαρά θέλει ένα σάντουιτς που κάνει 2 ε αλλά έχει ξεχάσει τα λεφτά σπίτι και πεινάει.Η μαμά της θα την πάρει απ το σχολείο στις 2,την δανείζω το δίευρω της Ελένης αλλά το μεσημέρι θα μου δώσει η μαμά της 2 ε και 50 λεπτά.
Δείχνω στην τάξη τη τσέπη μου που είναι άδεια.
Βάζω μέσα το δίευρω,το βγάζω και το δίνω της Χαράς.
Ένας μαθητής παριστάνει τη μαμά της Χαράς και μου δίνει πίσω 2,50.
Εγώ δίνω της Ελένης 2 και 20 λεπτά.
Μετά δείχνω την πρώην άδεια τσέπη μου, μαγικά έχει μέσα δικά μου πια 30 λεπτά.
Η τάξη χειροκροτεί.
Εξηγώ πως αν εγώ,η τράπεζα,είμαι κρατική τα 30 λεπτά θα τα χρησιμοποιήσει το κράτος.
Αν είμαι ιδιωτική θα τα πάρει ο τραπεζίτης.
Κατάλαβαν.
Βρίζανε."

Κάπως έτσι, ή καλύτερα μόνο έτσι το σχολείο γίνεται πραγματικό χρήσιμο για την νέα γενιά.... Με απλά λόγια, οι μαθητές κατάλαβαν πως με ληστρικό τρόπο, οι τράπεζες που διαφεντεύουν τις τύχες της ανθρωπότητας, κερδοφορούν!



___________
http://anemosantistasis.blogspot.gr/2015/06/blog-post_448.html

Παγκόσμιο Συνέδριο:«Ιστοριογραφία του 20ου αιώνα»

   ΣΥΝΕΔΡΙΟ   

Ο καθηγητής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Βαγγέλης Καραμανωλάκης μιλά στην Θάλεια Καραμολέγκου και τον Νίκο Κουρμουλή
 
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον συνέδριο διεξάγεται από τις 18 ως τις 20 Ιουνίου στο κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα την ιστοριογραφία του 20ου αιώνα.
 Θέτει ερωτήματα για το προφίλ της και για το πώς αυτή γράφτηκε στη διάρκεια ενός αιώνα που σημαδεύτηκε από δυο παγκοσμίους πολέμους, εξοντώσεις ολόκληρων πληθυσμών, επαναστάσεις, ολοκληρωτικά καθεστώτα, αλλά και την εκτόξευση της τεχνολογίας και της επιστήμης σε πεδία πέρα ακόμα κι από την πιο τολμηρή φαντασία των προηγούμενων εποχών.
Είναι η πρώτη φορά που διεξάγεται στη χώρα μας ένα συνέδριο στο οποίο συμμετέχουν ιστορικοί που προέρχονται από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.
 Με βασική προβληματική τον τρόπο που σχετίζονται οι ιστοριογραφικές προσεγγίσεις με την εμπειρία του 20ου αιώνα και όχι την παρακολούθηση απλώς των ιστορικών ρευμάτων, το συνέδριο εστιάζει σε ζητήματα που αφορούν την διεθνική ιστορία, το φύλο και την προφορικότητα και το πώς εντάσσονται στην ιστοριογραφία, μακριά από την ακαδημαϊκή αντίληψη των παλιότερων χρόνων.
 
Το συνέδριο διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας), το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής), το περιοδικό ''Ιστορείν'' και το International Network of Theory and History. 
Ακούστε:

_______________

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015

Το πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου συνεχίζει την άδικη δίωξη συντρόφου σχετικά με τον ξυλοδαρμό φασίστα στο χώρο του Πανεπιστημίου

     ΡΕΘΥΜΝΟ
 ·


Συμβαίνουν στις Πανεπιστημιακές Σχολές Ρεθύμνου: Oι θεσμοί ακολουθούν άλλη πρακτική για όσους δηλώνουν αναρχικοί και άλλη για όσους αποδεδειγμένα είναι φασίστες! (Αυτονόητη η συμπαράσταση μας στους αντιφασίστες) ..."Για το γεγονός -θα δείτε παρακάτω ποιο είναι το γεγονός- αυτό έχει άδικα στοχοποιηθεί με βάση θολές και ανυπόστατες κατηγορίες αναρχικός σύντροφος που είναι γνωστός για τους αντιφασιστικούς και κοινωνικούς αγώνες στους οποίους συμμετέχει. Για ορισμένους η πολιτική και κινηματική δράση δεν φαίνεται να συμβαδίζει με το προφίλ ενός «καθωσπρέπει» υποψήφιου διδάκτορα.
Παρατηρούμε λοιπόν ότι οι θεσμοί ακολουθούν άλλη πρακτική για όσους δηλώνουν αναρχικοί και άλλη για όσους αποδεδειγμένα είναι φασίστες. Αν κοιτάξουμε το πρόσφατο παρελθόν θα εντοπίσουμε διάφορα περιστατικά όπως το κάψιμο του αυτοδιαχειριζόμενου στεκιού στο πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου, οι συνεχείς τραμπουκισμοί και οι επιθέσεις με φονικά μέσα, που σκόπιμα αποσιωπήθηκαν από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Γίνεται δύσκολα κατανοητό το πώς οι θεσμοί που επικαλούνται τη δημοκρατία και την ισονομία ταυτόχρονα χαϊδεύουν τα αυτιά φασιστοειδών και υμνητών του Χίτλερ".


Ολόκληρη η ανακοίνωση - καταγγελία:
Το πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου συνεχίζει την άδικη δίωξη συντρόφου σχετικά με τον ξυλοδαρμό φασίστα στο χώρο του Πανεπιστημίου.
Το πανεπιστήμιο συνεχίζει την άδικη δίωξη καλώντας ξανά παράτυπα τον σύντροφο να καταθέσει στην ΕΔΕ, την Πέμπτη 10:30 στο χώρο του πανεπιστημίου.
Σχετικά με το ζήτημα θα γίνει συνέλευση στο στέκι πολιτιστικών στο Ρέθυμνο στις 8 η ώρα την Τετάρτη 10/6.
Το κείμενο για τα γεγονότα : 
Ρέθυμνο : Ναζί στο πανεπιστήμιο
Στις 26/3 στο χώρο του πανεπιστημίου μετά από συνεχείς συναντήσεις με τον γνωστό χρυσαυγίτη γιάννη καντηλιεράκη μια πρωτοβουλία αντιφασιστών αποφάσισε να του μεταδώσει τα ελάχιστα της κοινωνικής αντιβίας που του αναλογούν, αυτού και των ομοίων του.

Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμο να αναφερθούν μερικές πληροφορίες για το ποιόν του «θύματος» Γιάννη Καντηλιεράκη. Ξεκινώντας από τα μαθητικά του χρόνια επέλεξε να ενταχθεί άτυπα στο ναζιστικό περίγυρο της χρυσής αυγής. Περνώντας στο πανεπιστήμιο επέλεξε να συνεχίσει την πορεία του εισβάλοντας στον πυρήνα της οργάνωσης. Επιχείρησε μαζί με ομοϊδεάτες του πριν δύο χρόνια να δημιουργήσει εθνικιστική παράταξη στο πανεπιστήμιο ρεθύμνου, ώστε να μπορεί θεσμικά να αναπαράγει τις ναζιστικές του πρακτικές και ιδέες. Πέρα από όλα αυτά το «θύμα» έχει επιλέξει πολλάκις να τραμπουκίσει άτομα που επιλέγουν να αντισταθούν δυναμικά απέναντι στις ναζιστικές αντιλήψεις. Καθώς και να μην κρύψει την πολιτική του ταυτότητα αφού υπάρχει δημοσιοποιημένο φωτογραφικό υλικό στο οποίο φαίνεται να γιορτάζει μαζί με ομοϊδεάτες του την ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, μια σημαντική γιορτή για το ναζιστικό καθεστώς του χίτλερ . Και αυτό το «θύμα» κυκλοφορούσε άνετα τόσο καιρό στο χώρο του πανεπιστημίου και μερίδα φοιτητών του χτυπούσε φιλικά την πλάτη.
Για το γεγονός αυτό έχει άδικα στοχοποιηθεί με βάση θολές και ανυπόστατες κατηγορίεςαναρχικός σύντροφος που είναι γνωστός για τους αντιφασιστικούς και κοινωνικούς αγώνες στους οποίους συμμετέχει. Για ορισμένους η πολιτική και κινηματική δράση δεν φαίνεται να συμβαδίζει με το προφίλ ενός «καθωσπρέπει» υποψήφιου διδάκτορα.
Παρατηρούμε λοιπόν ότι οι θεσμοί ακολουθούν άλλη πρακτική για όσους δηλώνουν αναρχικοί και άλλη για όσους αποδεδειγμένα είναι φασίστες. Αν κοιτάξουμε το πρόσφατο παρελθόν θα εντοπίσουμε διάφορα περιστατικά όπως το κάψιμο του αυτοδιαχειριζόμενου στεκιού στο πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου, οι συνεχείς τραμπουκισμοί και οι επιθέσεις με φονικά μέσα, που σκόπιμα αποσιωπήθηκαν από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Γίνεται δύσκολα κατανοητό το πώς οι θεσμοί που επικαλούνται τη δημοκρατία και την ισονομία ταυτόχρονα χαϊδεύουν τα αυτιά φασιστοειδών και υμνητών του Χίτλερ.
Εν αντιθέσει για μας που επιλέγουμε να σταθούμε πλάι σε όποιον αγωνίζεται αντιιεραρχικά και αυτοοργανωμένα, διεκδικώντας μια κοινωνία χωρίς τάξεις και αφεντικά, πρακτικές χαϊδέματος αυτιών δεν ταιριάζουν. Για μας ο φασισμός και τα φερέφωνά του θα πρέπει να αντιμετωπίζονται μαχητικά μέσα στους κοινωνικούς χώρους, είτε πρόκειται για γειτονιές, πλατείες, γήπεδα, είτε για χώρους δουλειάς, σχολεία και πανεπιστήμια. Γιατί ο φασισμός είναι μια πανούκλα που αναπαράγεται και ανδρώνεται μέσα σε αυτούς τους χώρους.
Ο πανεπιστημιακός χώρος δεν αποτελεί μια γυάλα αποκομμένη από την κοινωνική πραγματικότητα, αντίθετα οι σχέσεις και οι συνθήκες που αναπαράγονται στην υπόλοιπη κοινωνία αναπαράγονται και μέσα σε αυτόν. Έτσι, οι κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και ο ανταγωνισμός, οι σχέσεις εκμετάλλευσης και η επιβολή της κυριαρχίας στους καταπιεσμένους αναπαράγονται εντός του.

Απέναντι στην στοχοποίηση και στις άδικες διώξεις συντρόφων εμείς επιλέγουμε να στεκόμαστε έμπρακτα δίπλα τους. Ενώ παράλληλα δεν θα αφήσουμε σπιθαμή γης στους φασίστες.

  ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΒΟΣ   
Αντιφασίστες-ριες
https://mpalothia.wordpress.com/2015/06/10/ρέθυμνο-δίωξη-συντρόφου-απο-το-πανεπι/
_______
Η φωτογραφία της ανάρτησης από παλιότερη αντιφασιστική κινητοποίηση στο Ρέθυμνο.

Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

Η δίκη των 12 διωκόμενων φοιτητών του Φυσικού τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης

Αναβολή πήρε την Τετάρτη που πέρασε η δίκη των 12 διωκόμενων φοιτητών του Φυσικού τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η ημερομηνία της εκδίκασης δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.
"Οφείλει να γίνει ξεκάθαρο ότι η τακτική της στοχοποίησης που ακολουθήθηκε στο Φυσικό Κρήτης δεν διαφέρει από την στρατηγική της εκάστοτε εξουσίας, προκειμένου να αδρανοποιήσει κάθε αγωνιζόμενο κομμάτι της κοινωνίας. Ωστόσο ο σκοπός αυτός δεν πραγματοποιείται μόνο με την άμεση καταστολή αλλά και με την προώθηση προτύπων ζωής τα οποία ενισχύουν την αδράνεια, τον ανταγωνισμό και την αδιαφορία. Πιο συγκεκριμένα στο χώρο του Πανεπιστημίου προβάλλεται με κάθε τρόπο η αριστεία, η βαθμοθηρία και ο συναδελφικός ανταγωνισμός ως αυτοσκοποί του κάθε μελλοντικού επιστήμονα, προάγοντας ένα κλίμα ατομικισμού και απάθειας σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινωνικά θέματα".
Να δούμε πως έχει η υπόθεση αυτή:
Τον Σεπτέμβρη του 2011 ξεκίνησαν μαζικά κινητοποιήσεις – καταλήψεις σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. σε όλη τη χώρα με κύριο αίτημα την κατάργηση του νόμου Διαμαντοπούλου, ενός ακόμα νόμου που σκοπό είχε να υποβαθμίσει το δημόσιο χαρακτήρα του πανεπιστημίου και να το καταστήσει έρμαιο στα συμφέροντα των αγορών. Οι αγώνες αυτοί της φοιτητικής κοινότητας ήρθαν να προστεθούν στο γενικότερο κλίμα κινητοποιήσεων εκείνης της περιόδου , που πυροδοτήθηκαν από την συστηματική εξαθλίωση (φτώχεια, ανεργία, υποτίμηση εργασίας κ.α.) της κοινωνίας μέσω της επιβολής σκληρών οικονομικών μέτρων . Αξιοσημείωτο είναι, ότι ο νόμος αυτός, ψηφίζεται μέσα στο καλοκαίρι ακολουθώντας την πάγια τακτική των εκάστοτε κυβερνήσεων να περνάνε νομοσχέδια σε περιόδους αποσυγκέντρωσης του κόσμου.
Ενάντια στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις τάθηκε και το Φυσικό Κρήτης, πραγματοποιώντας -και αυτό- κατάληψη της σχολής, ενα μέρος της οποίας συνέπεσε χρονικά με την περίοδο της εξεταστικής. Οι απειλές απο πλευράς των καθηγητών για χάσιμο μαθημάτων δεν άργησαν να έρθουν, με αποκορύφωμα την πλήρη άρνηση για αναπλήρωση της εξεταστικής με το τέλος των καταλήψεων, παρόλο που υπήρχαν δύο κενές εβδομάδες διαθέσιμες για αυτό το σκοπό. Αντιστεκόμενος στην αρνητική τους στάση, ο σύλλογος Φυσικού αποφάσισε να διεκδικήσει πιο πιεστικά τα αυτονόητα. Τον Οκτώβρη του ίδιου έτους φοιτητές από όλες τις σχολές παρευρέθηκαν στην Γενική Συνέλευση του Τμήματος απαιτώντας να παρθεί άμεσα θετική απόφαση για το θέμα της εξεταστικής, διατεθιμένοι να παραμείνουν εκεί μέχρι αυτό να επιτευχθεί. Οι καθηγητές αδιαπραγμάτευτοι, παρέμειναν στην αίθουσα και πήραν τηλέφωνο τους μπάτσους για να τους απεγκλωβίσουν. Ύστερα από ώρες παραμονής στο χώρο, η αδιαλλαξία των καθηγητών οδήγησε τους φοιτητές στο να αποχωρήσουν. Ως αντίποινα του ”αποκλεισμού” τους οι καθηγητές επιτέθηκαν με επιστολές-καταγγελίες σε εφημερίδα και στην εισαγγελία, με αποκλεισμό φοιτητών από μαθήματα και εργαστήρια και με αποχή από τις παραδόσεις. Μερικές εβδομάδες αργότερα 12 φοιτητές στοχοποιούνται επιλεκτικά και καλούνται να καταθέσουν ως υπεύθυνοι για τα γεγονότα της ΓΣΤ.
Ακολουθεί μια επιχείρηση παραπομπής τους σε ένα μη αναγνωρισμένο από τον εσωτερικό κανονισμό του πανεπιστημίου πειθαρχικό συμβούλιο, που συγκλήθηκε και επρόκειτο να συσταθεί από τους εμπλεκόμενους καθηγητές. Παράλληλα με τις ενέργειες θεσμοθέτησης του συμβουλίου, η υπόθεση τρέχει και στα αστικά δικαστήρια με κατηγορούμενους τους 12 φοιτητές, που έπειτα από ποινική καταγγελία κλήθηκαν σε εισαγγελική προανάκριση. Η απόφαση του πειθαρχικού απαγορεύει σε 9 από τους 12 φοιτητές να εγγραφούν στο επόμενο εξάμηνο της σχολής τους, ενώ 7 προσφεύγουν στο Εφετείο, το Δεκέμβρη το 2013, για να πετύχουν την αναστολή της στέρησης εξαμήνου, που τελικά απορρίπτεται.
Στις αρχές του επόμενου μήνα, στις 3 Ιούνη, η υπόθεση έρχεται στο αστικό δικαστήριο. Είναι σαφές ότι οι συγκεκριμένες διώξεις είναι πολιτικές, αφού έχουν ως μοναδικό σκοπό τη καταστολή μέσω του εκφοβισμού και της στοχοποίσης όσων επιλέγουν να αγωνίζονται.
Δεν είναι η πρώτη φορά που καθηγητές του Φυσικού χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους, με πρόσφατο παράδειγμα τον αποκλεισμό δύο αριστούχων φοιτητών από μεταπτυχιακό πρόγραμμα λόγω της πολιτικής τους ταυτότητας και δράσης. Φαίνεται πως η εκδικητικότητα και η τιμωρία έχει γίνει αυτοσκοπός κάποιων καθηγητών προκειμένου να διατηρηθεί η ακαδημαϊκή καθαρότητα και να εξασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη του πανεπιστημίου σε χώρο στείρου επιστημονισμού αποκομμένου από την κοινωνία.
Οφείλει να γίνει ξεκάθαρο ότι η τακτική της στοχοποίησης που ακολουθήθηκε στο Φυσικό Κρήτης δεν διαφέρει από την στρατηγική της εκάστοτε εξουσίας, προκειμένου να αδρανοποιήσει κάθε αγωνιζόμενο κομμάτι της κοινωνίας. Ωστόσο ο σκοπός αυτός δεν πραγματοποιείται μόνο με την άμεση καταστολή αλλά και με την προώθηση προτύπων ζωής τα οποία ενισχύουν την αδράνεια, τον ανταγωνισμό και την αδιαφορία. Πιο συγκεκριμένα στο χώρο του Πανεπιστημίου προβάλλεται με κάθε τρόπο η αριστεία, η βαθμοθηρία και ο συναδελφικός ανταγωνισμός ως αυτοσκοποί του κάθε μελλοντικού επιστήμονα, προάγοντας ένα κλίμα ατομικισμού και απάθειας σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινωνικά θέματα.
~~~~
Ψήφισμα συμπαράστασης:
http://www.scribd.com/…/%CE%A8%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B…
~~~~
~~~~
Πάρτυ οικονομικής ενίσχυσης για τους 12 διωκόμενους φοιτητές του Φυσικού, που διώκονται ποινικά για την διεκδίκηση της εξεταστικής τους τον Σεπτέμβρη του 2011 .
-Σάββατο 6 Ιουνίου 2015 – ώρα: 22:00 στο πάρκο ξενία, Ηράκλειο Κρήτης.
-ΦΣ Φυσικου, Βιολογικου, Μεταπτυχιακων Ιατρικης Πανεπιστημιου Κρητης.
~~~~