.....................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Διαγωνισμός Ολυμπιονικών Φυσικής για τους μαθητές της Γ΄Λυκείου 2016

Ένωση Ελλήνων Φυσικών




Aγαπητοί συνάδελφοι και μαθητές,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Ένωση Ελλήνων Φυσικών
θα πραγματοποιήσει το Διαγωνισμό Ολυμπιονικών Φυσικής
για μαθητές Γ΄Λυκείου στις 5 Μαρτίου 2016.Τα εξεταστικά κέντρα
θα ανακοινωθούν έως σήμερα το βράδυ στο site της ΕΕΦ.

Η  συμμετοχή σας μπορεί να γίνει
Α. Ατομικά
Β. Μέσω της Σχολικής μονάδος ομαδικά
Γ. Μέσω του εκπαιδευτικού της σχολικής τάξης

ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ  ΤΟΥΣ 100 ΠΡΩΤΟΥΣ
Α. Οι 3 πρώτοι επίσκεψη στη NASA
B. Οι 7 επόμενοι επίσκεψη στο CERN
Γ. Οι 10 επόμενοι δωρεάν συμμετοχή και μετακίνηση στο Θερινό Σχολείο στην Ερέτρια τέλος Ιουνίου.
Δ. Οι 10 επόμενοι δωρεάν συμμετοχή και μετακίνηση στο Θερινό Σχολείο στα Γιαννιτσά τέλος Ιουνίου.
Δηλώσεις Συμμετοχής:eefpan2016@gmail.com
Y.Γ:Η ΕΕΦ θα καλύψει τα έξοδα μετακίνησης των μαθητών
 που απέχουν πάνω από 10 χιλιόμετρα από τον τόπο διαμονής τους για τα εξεταστικά κέντρα.



Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Γριβαίων 6, 106 80  Αθήνα
τηλ: 210 3635701, fax: 210 3610690
site: www.eef.gr
email: eef.athens@gmail.com

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοίνωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών μόνο με προϋπηρεσία

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 
ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 

Ο ελαστικά εργαζόμενος εκπαιδευτικός αναπληρωτής ζει και εργάζεται κάθε χρόνο στις εσχατιές όλης της επικράτειας με μοναδικό σκοπό να «μαζέψει» την προϋπηρεσία που του είναι απαραίτητη για τον διορισμό του! Ζει και εργάζεται κάτω από την ληστρική εκμετάλλευση των ελαστικών συμβάσεων εργασίας, από κάθε άποψη , οικονομική και προσωπική. Κανείς δεν του είπε ότι εργάζεται παράνομα και ότι επι 8 χρόνια από τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, θα εργάζεται αλλά ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να διοριστεί με τον μέχρι πριν κάτι μήνες ΝΟΜΙΜΟ τρόπο επιλογής μόνιμου διορισμού στην Εκπαίδευση! 
Με την απόφαση του ΣΤΕ που ευαγγελίζονται, ουσιαστικά όσοι εκ των αναπληρωτών συναδέλφων μας δεν είχαμε πετύχει σε κάποιον ΑΣΕΠ αυτομάτως είμαστε παράνομοι! Παράνομοι εργαζόμενοι; Από ποιόν εργοδότη, από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας; Παράνομοι μετανάστες στην ίδια μας τη χώρα με χρήματα που δόθηκαν νόμιμα από προγράμματα ΕΣΠΑ, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και από το Προϋπολογισμό του Ελληνικού Κράτους; 
Παράνομοι εργαζόμενοι που νόμιμα δίδασκαν τα παιδιά στα σχολεία τα νόμιμα αναλυτικά προγράμματα; Παράνομοι εργαζόμενοι με νόμιμες κρατήσεις από τον μεγαλύτερο νόμιμο ασφαλιστικό φορέα της χώρας, το ΙΚΑ; Παράνομοι εργαζόμενοι που οι πολιτικές ηγεσίες υπέγραφαν νόμιμα δημόσια έγγραφα πρόσληψής τους; 
Παράνομοι εργαζόμενοι που όργωσαν την Ελλάδα από Βορρά σε Νότο και από Ανατολή σε Δύση για να έχουν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους ένα κομμάτι ψωμί, γιατί κύριε Υπουργέ τόσο μένει με τον μισθό πείνας, όταν πάτε στην Ανάφη αναπληρωτής! 
Συνάδελφοι σας ενημερώνουμε ότι μιλούν για συντελεστές ορίων ηλικίας και όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι από τη στιγμή που ο μέσος όρος ηλικίας των συναδέλφων μας αναπληρωτών αγγίζει πλέον τα 50 χρόνια, μπορούμε εύκολα να βγάλουμε συμπεράσματα! 
Μας μίλησαν για συντελεστές στα μέχρι τώρα κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών και μονίμων και η προϋπηρεσία με τον τρόπο αυτό ΔΕΝ θα φανεί πουθενά! Σας μιλάμε για ΑΝΕΡΓΙΑ χιλιάδων συναδέλφων που το μόνο που κάνουν είναι να πιστεύουν όλα αυτά τα χρόνια την πολιτεία και τους νόμους! 
Αφήνουμε παιδιά, οικογένειες, σχέσεις να διαλύονται και προβλήματα υγείας να μας ακολουθούν στο δρόμο της μετανάστευσης μέσα στην ίδια μας την πατρίδα για μια ωρομισθία, για 7 μήνες που θα οδηγούσαν σε αυτό που όλοι ξέραμε και αυτό που μέχρι τώρα ίσχυε, τον διορισμό μας! 

Σας θέλουμε ΜΑΖΙ ΜΑΣ την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26/02/2016, 
και ώρα 12 στην πύλη του Υπουργείου Παιδείας! 
Όλοι μαζί ενωμένοι για τα χρόνια που μας κλέβουν! 
Για την ΖΩΗ ΜΑΣ!

______________

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ONLINE ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Καλησπέρα σας,
σας αποστέλλουμε πρόσκληση και δελτίο τύπου για την εκδήλωση που διοργανώνει το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά»  το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, στις 12:00, στον πολυχώρο «The Cube Athens» (Κλεισόβης 8, Πλατεία Κάνιγγος). Στην εκδήλωση που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την ARNOS Online Education θα παρουσιαστούν οι πλέον σύγχρονες προσεγγίσεις στην online εκπαίδευση, ενώ θα ακολουθήσει η καθιερωμένη κοπή της πίτας. Παρακαλούμε θερμά για την κάλυψη. Ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Κώστας Λαβίδας
Γραφείο Τύπου Οικουμενικού Σχολείου
Τηλ. 6944 903849








Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΕΝΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ


Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκδήλωση στην οποία θα παρουσιαστούν οι πλέον σύγχρονες προσεγγίσεις στην online εκπαίδευση διοργανώνει το πρώτο δωρεάν Online Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά», το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, στις 12:00, στον πολυχώρο «The Cube Athens» (Κλεισόβης 8, Πλατεία Κάνιγγος). Στόχος της εκδήλωσης, η οποία διαρθρώνεται σε τρία θεματικά πεδία, είναι να μας εισάγει στον πολυσύνθετο κόσμο της σύγχρονης εκπαιδευτικής τεχνολογίας και να διευρύνει τους ορίζοντες της εκπαιδευτικής e-κοινότητας με προτάσεις που συνιστούν πρόκληση τόσο για τον διδάσκοντα όσο και για τον διδασκόμενο. Στην εκδήλωση θα μιλήσουν εξειδικευμένοι επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνουν βουλευτές, εκπρόσωποι κομμάτων, καθώς και εκπρόσωποι κοινωνικών και εκπαιδευτικών φορέων.

Το πάζλ της εξελιγμένης εικόνας της σύγχρονης εκπαιδευτικής τεχνολογίας συνθέτουν σύγχρονες προσεγγίσεις στη δημιουργία υλικού και τη διεξαγωγή μαθημάτων, πρωτοπόρες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας, όπως επίσης και της ρωσικής γλώσσας, καθώς και δράσεις και καινοτομίες ως προς την εξέλιξη και την αναδόμηση της παιδείας στην Ελλάδα και ανά τον κόσμο.

Αναλυτικότερα, στη θεματική ενότητα «Best Practices» οι εξειδικευμένοι καθηγητές του Online Οικουμενικού Σχολείου θα μας μυήσουν στο μαγικό κόσμο της online εκπαίδευσης, όπου με τη δυναμική που παρέχουν σύγχρονα διαδικτυακά και εκπαιδευτικά εργαλεία, όπως η e- τάξη και ο διαδραστικός πίνακας, διαμορφώνονται σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής παρέμβασης που αποσκοπούν στην γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, καθώς και στην καλλιέργεια μιας πληθώρας δεξιοτήτων, όπως ομαδικότητα, επικοινωνία, δημιουργική σκέψη, φαντασία κλπ. Χαρακτηριστικά δείγματα αποτελούν οι πρωτοπόρες προσεγγίσεις στα μαθήματα της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας και της Γεωγραφίας, όπου με την αξιοποίηση της τεχνολογίας αιχμής και της διαδραστικότητας η επιστήμη ενσωματώνεται στο δυικό περιβάλλον.

Μια εξίσου σημαντική διάσταση της επιμόρφωσης, η γλωσσική εκπαίδευση, φωτίζεται στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Teaching Languages», όπου με σημείο αναφοράς τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και της ρωσικής γλώσσας, οι καθηγητές του Οικουμενικού Σχολείου παρουσιάζουν τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες δυνατότητες που ξεδιπλώνονται μέσα από τη σύζευξη τεχνολογίας και εκπαίδευσης. Εναρμονισμένη με το μοντέλο της επικοινωνιακής προσέγγισης, που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της διδασκαλίας ξένων γλωσσών, η νέα μέθοδος στηρίζεται πρωτίστως στη συγκρότηση ενός διαδραστικού μαθησιακού περιβάλλοντος.

Τέλος, στόχος της θεματικής ενότητας «Innovation in Education» είναι να παρουσιαστούν καινοτόμες δράσεις που δύνανται να αποτελέσουν κινητήριο μοχλό για μια ολοκληρωμένη ανασύνθεση του εκπαιδευτικού τοπίου σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Με πνεύμα ανοιχτό, το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» έχει συμβάλλει ήδη καθοριστικά σε αυτή την κατεύθυνση, έχοντας κερδίσει διεθνή αναγνώριση, με χαρακτηριστική αναφορά στην τιμητική διάκριση που κατέκτησε με την επίσημη παρουσίασή του στην On Line Educa 2015, ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια συνέδρια για την τεχνολογία στην εκπαίδευση (e-learning), που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 στο Βερολίνο.

Το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» δημιουργήθηκε στην Αθήνα το 2013 και αποτελεί κοινή έμπνευση και πρωτοβουλία της Οικουμενικής Ομοσπονδίας Κωνσταντινουπολιτών, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του Κέντρου Online Εκπαίδευσης ΑΡΝΟΣ. Οι εξειδικευμένες γνώσεις και η πολυετής εμπειρία των συνεργατών του Οικουμενικού Σχολείου, αντανακλώνται στην εμπιστοσύνη χιλιάδων μαθητών, γονέων και δασκάλων, εξασφαλίζοντας ποιοτικές υπηρεσίες που διαρκώς εμπλουτίζονται, εξελίσσονται και βελτιώνονται.

Στο πλαίσιο μιας καινοτόμας προσέγγισης της διδακτικής διαδικασίας, το Οικουμενικό Σχολείο προσφέρει μέσω της ιστοσελίδας του www.arnos.gr σε όλους τους μαθητές της ελληνικής επικράτειας, αλλά και στον όπου γης Ελληνισμό, ελεύθερη πρόσβαση (24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα) σε περισσότερα από 10.000 video-μαθήματα. Το ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό του Οικουμενικού Σχολείου καλύπτει την ύλη 22 μαθημάτων όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου και περιλαμβάνει ανάλυση της θεωρίας, λύσεις των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου και του τετραδίου εργασιών, μεθοδολογία, παραδείγματα και διαδραστικά τεστ. Συγχρόνως, μέσω της νέας υπηρεσίας e-Δημοτικό Μελέτη, οι μαθητές του Οικουμενικού Σχολείου έχουν τη δυνατότητα καθημερινής άμεσης επικοινωνίας με τον online δάσκαλο με τη χρήση video-κάμερας και διαδραστικού πίνακα.


Η εκδήλωση του Οικουμενικού Σχολείου «Αθηνά» διοργανώνεται σε συνεργασία με την ARNOS Online Education και θα συνοδευτεί από την καθιερωμένη κοπή της πίτας. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό. Για να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Οικουμενικού Σχολείου www.arnos.gr ή να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα: 210-382 24 95 & 210- 382 21 57.


Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Η φρεσκοψημένη τυρόπιτα από την καντίνα του σχολείου για πολλούς μαθητές αποτελεί «είδος πολυτελείας»

Τα τεφτέρια επιστρέφουν στα σχολεία


Η φρεσκοψημένη τυρόπιτα από την καντίνα του σχολείου για πολλούς μαθητές αποτελεί «είδος πολυτελείας».
Η εξήγηση καταγράφεται στο τεφτέρι με τα «χρωστούμενα» των παιδιών, δηλαδή το αποτύπωμα της κρίσης και στο χαρτζιλίκι τους. «Τα τελευταία έξι χρόνια, πάμε από το κακό στο χειρότερο» εξηγεί στην «Κ» ο κ. Γιάννης Παυλάκης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κυλικείων Δημοσίων και Ιδιωτικών Σχολείων. «Η πτώση των πωλήσεων έχει φτάσει στο 70%» προσθέτει ο ίδιος που διατηρεί σχολικό κυλικείο στα Χανιά. Οι μισοί ή λιγότεροι μαθητές αγοράζουν στο διάλειμμα από την καντίνα. Και πάλι, βέβαια, επιλέγουν ό,τι είναι πιο οικονομικό, θέτοντας ως όριο να ξοδέψουν ημερησίως «το πολύ» ένα ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε ένα κουλούρι και ένα μπουκαλάκι νερό ή μία τυρόπιτα. «Τι να σας λέω, επανήλθε δυναμικά το τεφτέρι, ένα φαινόμενο που είχε εκλείψει από χρόνια, τα σχολικά χρέη μετακυλίονται από τη μία χρονιά στην επόμενη και πάει λέγοντας».

Στο Κολωνάκι

Ετσι, οι ιδιοκτήτες σχολικών κυλικείων καλούνται με διακριτικότητα να παραμερίσουν το οικονομικό. «Σε συνεργασία με τον σύλλογο γονέων ή τους δασκάλους, αναλαμβάνουμε το κολατσιό μαθητών, των οποίων οι οικογένειες αντιμετωπίζουν δυσκολίες» εξηγεί ο κ. Παυλάκης. «Μεμονωμένα προς το τέλος της ημέρας προσφέρουμε δωρεάν τα προϊόντα σε πολλά παιδιά». Οι άνθρωποι του χώρου λένε ότι στην επαρχία η κατάσταση είναι συνολικά καλύτερη απ’ ό,τι στα αστικά κέντρα. «Το σχολείο μου βρίσκεται μεν στο Κολωνάκι, ωστόσο, ως πειραματικό έχει μαθητές από όλο το λεκανοπέδιο» παρεμβαίνει, από την πλευρά της, στην «Κ» η πρόεδρος της Ομοσπονδίας, κ. Φραντζέσκα Τατούλη, που αποκαλύπτει ότι ορισμένα παιδιά τα έχει αναλάβει «προσωπικά». Στη στενότητα, βέβαια, των οικογενειών προστίθεται και εκείνη των επαγγελματιών. «Πολλοί αποφασίζουν να βάλουν λουκέτο, καθώς ούτως ή άλλως τα περιθώρια κέρδους ήταν ανέκαθεν περιορισμένα» τονίζει ο κ. Παυλάκης. Εξ ου και στις «φτωχές» περιοχές η ανταπόκριση στους δημόσιους διαγωνισμούς για την ανάληψη σχολικών κυλικείων είναι ισχνή. «Σήμερα, η επιβολή του 23%, το οποίο πολλοί από εμάς έχουμε απορροφήσει στις τιμές μας, αποτελεί ένα ακόμα ισχυρό πλήγμα» λέει.

Στη Σαλαμίνα

Ενα από τα σχολεία που δεν είχε ποτέ κυλικείο ήταν και το Δημοτικό Βασιλικών Σαλαμίνας, το οποίο έως το 2005 δεν διέθετε ούτε δικό του κτίριο. «Αλλά το σημερινό μας κτίριο είναι υπερσύγχρονο» λέει στην «Κ» η διευθύντριά του, κ. Ελένη Τούτση. Η λειτουργία κυλικείου ίσως να ήταν περιττή, καθώς η καθημερινότητα στη Σαλαμίνα, που πλήττεται από υψηλά ποσοστά ανεργίας, είναι ένας αγώνας επιβίωσης. Χίλιες μερίδες φαγητού προσφέρει καθημερινά η Εκκλησία, πολλοί άλλοι κάτοικοι έχουν κάρτα σίτισης, άλλοι είναι δικαιούχοι του Κοινωνικού Φαρμακείου και Ιατρείου. «Πολλοί μαθητές δεν έφερναν τίποτα για δεκατιανό, ακόμα και όταν κάθονταν στα θρανία του ολοήμερου που διαρκεί έως τις 4.15 μ.μ.» σημειώνει η διευθύντρια του σχολείου, το οποίο εντάχθηκε εξαρχής, το 2012, στο Πρόγραμμα του Ινστιτούτου «Prolepsis» Διατροφή.

Τη φετινή σχολική χρονιά, το Πρόγραμμα καλύπτει έως σήμερα,148 σχολεία με 11.617 μαθητές σε πολλές περιοχές (Αττική, Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Θράκη και Στερεά Ελλάδα). Ωστόσο, οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί από διευθυντές σχολείων για το τρέχον έτος ξεπερνούν τις 2.080, αριθμός που αντιστοιχεί στο 16% των δημοσίων σχολείων και αναλογεί σε περισσότερους από 260.000 μαθητές. Από το 2012 διανεμήθηκαν μέσω του Προγράμματος 11,5 εκατ. γεύματα σε 480 σχολεία και 80.000 μαθητές.

Το καθημερινό «μενού» περιλαμβάνει ένα αρτοσκεύασμα ή σάντουιτς, ένα έως δύο φρέσκα φρούτα εποχής και λευκό γάλα ή γιαούρτι με μέλι. Φέτος, οι υπεύθυνοι αύξησαν τις ποσότητες των φρούτων και του γάλακτος, ενώ στα ήδη υπάρχοντα γεύματα (όπως σάντουιτς ολικής αλέσεως με κοτόπουλο, σπανακόπιτα, πρασόπιτα, σταφιδόψωμο, μουστοκούλουρο, κ.ά.), έχουν προσθέσει νέα προϊόντα, όπως παραδοσιακή τυρόπιτα με πλιγούρι, σάντουιτς με χούμους και αγγούρι, κέικ με καρότο και παντζάρι, σάντουιτς με ομελέτα και λαχανικά, κ.ά.

Στόχο, άλλωστε, του επιτυχημένου Προγράμματος, του οποίου χορηγός είναι το Ιδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» αποτελεί και η ενημέρωση των παιδιών για την υγιεινή διατροφή. «Εχει πλέον αποδειχθεί ότι μειώνει τον αριθμό των ελλιποβαρών, των υπέρβαρων και παχύσαρκων παιδιών, όπως και τη σχολική διαρροή, ενισχύοντας έτσι την κοινωνική συνοχή στο σχολείο» τονίζει στην «Κ» η πρόεδρος του Ινστιτούτου, καθηγήτρια Ιατρικής στο ΕΚΠΑ, κ. Αθηνά Λινού. Το πρόγραμμα επιχορηγεί ήδη και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ενώ έχει ξεκινήσει εκστρατεία, στην οποία καλούνται εταιρείες, φορείς και πολίτες να «υιοθετήσουν» ένα σχολείο, προκειμένου να μην υπάρχει ούτε ένας μαθητής χωρίς δεκατιανό...

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

«Aν δεν υπάρχει έρωτας μες στην εκπαίδευση δεν υπάρχει εκπαίδευση..»

   ΠΑΙΔΕΙΑ   


Θα έλεγα πρώτα πρώτα ότι δεν μπορούμε να χωρίσουμε την εκπαίδευση από τη συνολική κοινωνική κατάσταση. Ο μακαρίτης, ο καημένος ο Πλάτων έλεγε ήδη ότι ακόμα και οι τοίχοι της πόλης εκπαιδεύουν τους ανθρώπους και νομίζω ότι αυτό είναι μια τρομερά σημαντική και βαριά αλήθεια. Η εκπαίδευση ενός ανθρώπου, η παιδεία ενός ανθρώπου αρχίζει από την ηλικία μηδέν και φτάνει ως την ηλικία ωμέγα, δηλ. τη στιγμή που θα πεθάνει, συνεχώς διαμορφώνεται αυτός ο άνθρωπος.
Διαμορφώνεται από τι; Διαμορφώνεται από όλα όσα προσλαμβάνει. Διαμορφώνεται από όλα όσα είναι γύρω του.
Λοιπόν, τί διαμόρφωση υφίστατο ένας αρχαίος Αθηναίος περπατώντας, βλέποντας την Ακρόπολη, την Αγορά, τη Στοά και τα λοιπά και τα λοιπά και τί διαμόρφωση υφίσταται ένας σημερινός Αθηναίος ζώντας μέσα σε αυτό το φρικτό τερατούργημα που λέγεται Αθήνα και που έγινε τερατούργημα μέσα σε σαράντα χρόνια, δυνάμει όλων των μεγαλοφυών πολιτικών μας; Δεν είναι έτσι!... Ή τι διαμόρφωση υφίστατο ένας αρχαίος Αθηναίος βλέποντας τραγωδίες στο θέατρο του Διονύσου και τί διαμόρφωση υφίσταται σήμερα ένας άνθρωπος βλέποντας τις διαφημίσεις της τηλεόρασης, δεν ξέρω τι!...
Για να υπάρξει πραγματική εκπαίδευση με την αυστηρή έννοια του όρου υπάρχει μια βασική προϋπόθεση: είναι ότι αυτή η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται αντικείμενο επένδυσης και πάθους και από τους εκπαιδευτές και από τους εκπαιδευόμενους και, για να το πω καθαρά, ότι αν δεν υπάρχει έρωτας μες στην εκπαίδευση δεν υπάρχει εκπαίδευση!
Εάν κάποιος κάτι μαθαίνει μέσα στο σχολείο είναι διότι, διαδοχικά, έναν καθηγητή σε κάποια τάξη –και στο πανεπιστήμιο ακόμη- τον ερωτεύεται και τον ερωτεύεται διότι βλέπει ότι αυτός ο ίδιος ο καθηγητής είναι ερωτευμένος με αυτό που διδάσκει.
Λοιπόν, για να τα πω επίσης καθαρά και για να γίνω πλήρως απεχθής σ’ αυτούς που με ακούνε, σήμερα οι εκπαιδευτικοί ασχολούνται με τις επαγγελματικές τους διεκδικήσεις, οι οικογένειες ασχολούνται με το να πάρει το παιδί ένα ‘χαρτί’ και τα παιδιά ασχολούνται με ο,τιδήποτε άλλο εκτός από την επένδυση των πραγμάτων που μαθαίνουν. Λοιπόν, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει εκπαίδευση.
Στη Γαλλία αλλάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα κάθε ένα χρόνο και το σύστημα και τα λοιπά και τα λοιπά… Κάθε υπουργός παιδείας αλλάζει και κάθε χρόνο πάει και χειρότερα το πράγμα, γιατί; Γιατι δεν μπορούν να αλλάξουν, ούτε είναι ικανοί να σκεφτούν πού είναι το πραγματικό πρόβλημα.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι αυτός ο έρωτας των παιδιών για αυτόν που τους διδάσκει και γι' αυτά τα οποία διδάσκει, του διδάσκοντος για τα παιδιά και γι' αυτά που διδάσκει ο ίδιος και της οικογένειας, η οποία επενδύει όλα αυτά τα πράγματα.
Για να υπάρξουν όλα αυτά πρέπει να υπάρξει μια άλλη στάση απέναντι στη ζωή και στη γνώση και όχι απλώς η στάση ότι πηγαίνουμε στο σχολείο για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό «χαρτί» που θα μας κάνει μετά να έχουμε το καλύτερο δυνατό επάγγελμα ή να μας κάνει να βγάλουμε τα περισσότερα δυνατά λεφτά.
Όσο υπάρχει αυτή η νοοτροπία, θα υπάρχει μια συνεχής χειροτέρευση, όπως τη βλέπουμε και σε χώρες όχι σαν την Ελλάδα, αλλά σε μια χώρα όπως η Γαλλία, που έχει τεράστιες ισχυρές παραδοσιακές δομές από δέκα αιώνες και ιδίως στο θέμα της εκπαίδευσης, όπου βλέπει κανείς τη συνεχή φθορά των Λυκείων, των Γυμνασίων, εκεί πέρα και των εκπαιδευτικών και των μαθημάτων που διδάσκονται και των παιδιών και των οικογενειών. Και αυτό είναι όλο το κοινωνικοϊστορικό ρεύμα.

Κορνήλιος Καστοριάδης

Μεταγραφή από το: Καστοριάδης - Εκπαίδευση

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Με αφορμή τη συμπλήρωση 2.400 ετών από τη γέννηση του Αριστοτέλη, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Πειραιά σας προσκαλεί σε επιμορφωτική συνάντηση, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου και ώρα 18.30 μ.μ., στην Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά

  ΕΚΔΗΛΩΣΗ  

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά μου αν με τιμούσατε με την παρουσία σας στην επιμορφωτική συνάντηση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Πειραιά, με αφορμή τη συμπλήρωση 2.400 ετών από τη γέννηση του Αριστοτέλη, στην οποία συμμετέχω με ομιλία, σήμερα Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου στις 6.30 στην Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά JEANNE D’ARC (Eλ. Βενιζέλου 12Α, Πειραιάς).
Σας επισυνάπτω την πρόσκληση εκ μέρους του Συνδέσμου Φιλολόγων Πειραιά.
Με θερμούς φιλικούς χαιρετισμούς,
Ελένη Λεοντσίνη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σύνδεσμος Φιλολόγων Πειραιάς 26/1/2016
Πειραιά Προς όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών
Λεωσθένους 21-23 Αριθμ. Πρωτ. 214
Τ.Κ. 18536
ΤΗΛ. 210-4316843 - 6972662534
www.sfpeiraia.gr
        

2016 
ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΕΤΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 

Με αφορμή τη συμπλήρωση 2.400 ετών από τη γέννηση του Αριστοτέλη, ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Πειραιά σας προσκαλεί σε επιμορφωτική συνάντηση, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου και ώρα 18.30 μ.μ., στην Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ²JEANNE D’ARC ² (Eλ. Βενιζέλου 12Α , Πειραιάς).


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

¨ Εισαγωγική ομιλία: κ. Αικατερίνη Ναούμ – Γιάνναρου, πρόεδρος του Σ.Φ.Π., τ. Λυκειάρχης.

¨ Προεδρείο: κ. Χάρης Μπαμπούνης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών.

¨ Οι φιλοσοφικές και επιστημονικές ιδέες του Αριστοτέλη.

κ. Σπύρος Τουλιάτος, Ιστορικός, Οργανωτικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων.

¨ Η φιλία ως κοινωνικό και πολιτικό αγαθό: « Ή γάρ τοῦ συζῆν προαίρεσις φιλία ».

κ. Ελένη Λεοντσίνη, Επίκουρη Καθηγήτρια Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

¨ Ο Αριστοτέλης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.

κ. Ιωάννης Σπυράλατος, Θεολόγος, Φιλόλογος, Καθηγητής του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου Πειραιά, μ.δ.ε. στην Ιστορία της Φιλοσοφίας.

Αποσπάσματα από το έργο του Αριστοτέλη διαβάζει ο κ. Αστέριος Τουλιάτος, Πτυχιούχος του Ιστορικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών.

¨Επιμέλεια προβολής διαφανειών: κ. Γεώργιος Γεωργίου, Φιλόλογος, Καθηγητής του 2ου Γυμνασίου Καλλίπολης, Γενικός Γραμματέας του Σ.Φ.Π.

Στους εκπαιδευτικούς θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Για το Δ.Σ.

                                Η Πρόεδρος                                                Ο Γενικός Γραμματέας

                     ΝΑΟΥΜ-ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ ΑΙΚ                      ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ








Η Ασκητική είναι ένα κείμενο σχετικά σύντομο, πολύ συμπυκνωμένο, που εκφράζει τη μεταφυσική πίστη του Καζαντζάκη. Ο ίδιος το θεωρούσε «το σπόρο απ όπου βλάστησε όλο το έργο του˙ ότι κι αν έγραψε είναι σχόλιο, illustration της Ασκητικής». Τη χαρακτήρισε ακόμη σαν «ένα βιβλίο mystique οπού διαγράφει τη μέθοδο ν ανέβει η ψυχή από κύκλο σε κύκλο, ώσπου να φτάσει στην ανώτατη επαφή. Οι κύκλοι είναι πέντε: Εγώ, Ανθρωπότητα, Γη, Σύμπαν, Θεός». Η στερνή μορφή της θεωρίας είναι η «Πράξη» και ο τελευταίος αναβαθμός του λυτρωτικού ανήφορου είναι η «Σιγή». Το έργο έχει ένα ύφος στιβαρό, πλαστικό και παρά το μεταφυσικό του περιεχόμενο μια δροσιά που του δίνει τη χάρη του λογοτεχνήματος.
Τρεις φορές προτάθηκε ο Καζαντζάκης για το Βραβείο Νόμπελ. Την πρώτη απ' την Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών, που τον έχει Πρόεδρο, έχοντας συνυποψήφιό του τον Άγγελο Σικελιανό. Επίσης δυο φορές προτάθηκε, το 1952 και 1953, απ' τη Νορβηγική Εταιρεία Λογοτεχνών, ποτέ, όμως, απ' την Ακαδημία της Αθήνας. Τον επόμενο χρόνο διορίστηκε στην UNESCO, αναλαμβάνοντας ως αποστολή, την προώθηση μεταφράσεων κλασικών λογοτεχνικών έργων, με απώτερο στόχο την γεφύρωση των διαφορετικών πολιτισμών.
Το 1954 η Ιερά Σύνοδος με έγγραφό της ζητούσε από την κυβέρνηση την απαγόρευση των βιβλίων του[2]. Ο ίδιος ο Καζαντζάκης, απαντώντας στις απειλές της εκκλησίας για τον αφορισμό του, έγραψε σε επιστολή του: «Μου δώσατε μια κατάρα, Άγιοι Πατέρες, σας δίνω μια ευχή: Σας εύχομαι να 'ναι η συνείδησή σας τόσο καθαρή όσο η δική μου και να 'στε τόσο ηθικοί και θρήσκοι όσο είμαι εγώ». Τελικά η Εκκλησία της Ελλάδος δεν τόλμησε να προχωρήσει στον αφορισμό του Νίκου Καζαντζάκη, καθώς ήταν αντίθετος σε κάτι τέτοιο ο οικουμενικός πατριάρχης Αθηναγόρας.



Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. "Δημήτρης Γληνός" για το συνταξιοδοτικό-ασφαλιστικό

Η σημερινή κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη την κρίση προσπαθεί
να προστατεύσει τα συμφέροντα του ντόπιου κατεστημένου εις βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων
~~~~~~~~~~


Τι είπαν Τεμπονέρας, Ζερβός και Νικολάου για το συνταξιοδοτικό-ασφαλιστικό στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. "Δημήτρης Γληνός".


παρέμβαση του
Γιώργου Χρόνη  Εκπαιδευτικού Π.Ε.

Ακούσαμε ενδιαφέροντα πράγματα από τους 3 ομιλητές, κρίμα που δεν ήταν εδώ περισσότεροι συνάδελφοι να τους ακούσουν, κάνω πρόταση στο Δ.Σ. του συλλόγου μας να κυκλοφορήσει δελτίο τύπου με τα όσα ακούστηκαν εδώ, είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα από όσα μας πλασάρουν τα Μ.Μ.Ε. που ισχυρίζονται όπως και ο πρωθυπουργός ότι τα μέτρα αυτά είναι μια λύση ανάγκης να σωθεί το σύστημα, ενώ γνωρίζουν ότι σε λίγους μήνες θα πάρουν καινούρια μέτρα-ενδεχομένως και με ένα 4ο μνημόνιο-που θα ενταφιάσει οριστικά τις συντάξεις. Άλλα μας έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ σαν αντιπολίτευση, άλλα πράττει σήμερα ως κυβέρνηση. Άραγε δε γνώριζαν ή γνώριζαν και έταζαν με λαγούς με πετραχήλια για να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη;
 Είναι τελικά τα νέα μέτρα αποτέλεσμα των πιέσεων της τρόικας ή η σημερινή κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη την κρίση προσπαθεί να προστατεύσει τα συμφέροντα του ντόπιου κατεστημένου εις βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων όπως έκαναν και οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις . 
Τέλος ξεκρέμαστοι μένουν οι συνάδελφοι με σοβαρά προβλήματα υγείας. Πολλοί από αυτούς τα 2 τελευταία χρόνια είδαν την πόρτα της εξόδου αφού κρίθηκαν ανίκανοι για εργασία από τις αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες που τους παρέπεμψαν οι απερχόμενοι Διευθυντές Εκπαίδευσης ή οι αναπληρωτές τους.
~~~~~~~~~~
Ακολουθούν οι τοποθετήσεις των προσκεκλημένων ομιλητών:

Διονύσης Τεμπονέρας (εργατολόγος): 

Αόριστος και ασαφής ο τρόπος με τον οποίο θα αντικατασταθεί η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, το έλλειμμα για τις επικουρικές συντάξεις φτάνει το 1.000.000.000 ευρώ και είναι θέμα χρόνου να καταργηθούν, 60.000 αιτήσεις για εφάπαξ είναι σε εκκρεμότητα, αναζητείται νέος τύπος υπολογισμού τους, το καλό σενάριο είναι ότι θα μειωθούν κατά 10%, ενώ το κακό ότι θα καταργηθούν εντελώς. Οδηγούμαστε σε συγχωνεύσεις όλων των ταμείων σε ένα, και το 2008 επί Πετραλιά είχαμε ενοποίηση ταμείων, αλλά μόνο διοικητικά, όλα τα ταμεία είναι σε δεινή οικονομική κατάσταση, δημιουργείται ενιαίος προσωρινός φορέας (Ε.Φ.Κ.Α), θα υπάρξει ενιαίος κουμπαράς που θα περιλαμβάνει σύνταξη, πρόνοια και άλλες παροχές, θα υπάρχουν ενιαίες εισφορές-παροχές, το σύστημα θα είναι ανταποδοτικό με κεφαλαιοποιητικά χαρακτηριστικά, θα υπάρχουν προκαθορισμένες παροχές που δε θα έχουν σχέση με παροχές των παλιών συντάξεων, το μοντέλο οικονομίας θα επηρεάσει τις εργασιακές σχέσεις, υπάρχουν διαφορετικές εισηγήσεις για το χρέος καθώς δεν ξέρουμε ακριβώς πόσο είναι, μας λένε από την τρόικα ότι ο μέσος όρος συνταξιοδοτικής δαπάνης στην Ελλάδα είναι 17%, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι 11%, εκεί βέβαια κυριαρχούν οι ιδιωτικές ασφαλίσεις που τις ακούσαμε και στην ελληνική βουλή, ο πίνακας 1 αφορά όσους έχουν 35 χρόνια και άνω, ο πίνακας 2 όσους έχουν κάτω από 35 χρόνια, όσοι ήταν κοντά στην 25ετία στις 31-12-2012 συμφέρει να εξαγοράσουν πλασματικά χρόνια-και έχουν παιδιά-με επιφύλαξη όμως μήπως μελλοντικά ομαλοποιηθούν τα πράγματα και δε χρειαστεί η εξαγορά. 
Το πέναλτι για μειωμένη σύνταξη πριν το όριο ηλικίας ισχύει, προστίθεται όμως και ένα δεύτερο πέναλτι 10% μέχρι να περάσουν τα απαιτούμενα χρόνια που θα συμπληρωθεί το κανονικό όριο ηλικίας για την πλήρη σύνταξη. Θα ψηφιστεί σύντομα διάταξη για επαναφορά συνταξιούχων εκπαιδευτικών. Μέχρι στιγμής υπήρχε κατώτατο όριο σύνταξης( 660 ευρώ ) που μειώθηκε στα 486 ευρώ και στα 392 ευρώ για περίπτωση ατυχήματος ή θανάτου. Δυστυχώς στον νέο νόμο δεν έχει προβλεφτεί. 
~~~~~~~~~~

Τάσος Ζερβός (μέλος της Διοίκησης Ομοσπονδίας Ταμείων των δημοσίων υπαλλήλων):
 
Τα δομημένα ομόλογα η πολιτεία δεν τα πουλούσε στα ασφαλιστικά ταμεία, αλλά στις τράπεζες με 80% και αυτές τα πουλούσαν στα ταμεία με 120%, αισχροκέρδεια του χειρίστου είδους, 6,67 ευρώ οι κρατήσεις για κύρια σύνταξη χωρίς να υπάρχει σχετικός φορέας, ο νόμος Σιούφα το 1992 διαχώρισε τους εργαζομένους σε 2 κατηγορίες( πριν και μετά το 1983 ), 1-1-93 καθιερώθηκαν οι πρώτες εισφορές, η συνθήκη ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ και η ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟΣ είπαν το πρώτο όχι στην κοινωνική ασφάλιση, το ΕΤΕΕΑ είναι το μεγαλύτερο ταμείο της χώρας( περιλαμβάνει το ΙΚΑ και όλο το δημόσιο που δεν καλύπτει το ΙΚΑ), ο 4336 καταργεί την έννοια της θεμελίωσης για το δημόσιο και γίνεται όπως και στον ιδιωτικό τομέα, τις δε κατηγορίες που ήταν σε μεταβατική περίοδο εκτινάσσει τα όρια ηλικίας( κυρίως στις γυναίκες ), όλα τα ταμεία πρόνοιας σε ένα( δημοσίου, ιδιωτικού, ΔΕΚΟ ), αφήνει απέξω το ταμείο των επικουρικών, γίνεται καινούριος υπολογισμός συντάξεων που οδηγεί σε μεγάλες μειώσεις, μπαίνει ο όρος "προσωπικές διαφορές", το νέο ταμείο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του, αόρατο το μετοχικό ταμείο, δεν ενσωματώνεται στο ΕΤΕΕΑ όπως τα υπόλοιπα 11 ταμεία, η κατάργηση κοινωνικού φόρου δημιουργεί προβλήματα στο επικουρικό, μάλλον θα γίνει μείωση 50% και μετά θα έρθει στο ΕΤΕΕΑ, θα υπάρξει κλείδωμα του ποσοστού αναπλήρωσης όπου θα πολλαπλασιάζονται τα χρόνια υπηρεσίας επί ένα δεκαδικό συντελεστή, για να μπορέσει κάποιος να φτάνει στο 100% της αναπλήρωσης θα πρέπει μέχρι το 2014 να είχαν 46 χρόνια υπηρεσίας. 
Όσον αφορά την πρόνοια θα υπολογίζεται η τελευταία 5ετία χωρίς το τελευταίο έτος, το 70% επί τα χρόνια υπηρεσίας. Το αποθεματικό από 200.000.000 ευρώ έχει φτάσει στο 1.000.000 ευρώ, ή θα έχουμε μειώσεις εφάπαξ ή επιστροφές άτοκα των εισφορών και κατάργησή τους. Σε περίπτωση ατυχήματος ή θανάτου του ασφαλισμένου με λίγα χρόνια υπηρεσίας δυστυχώς δεν υπάρχει μέριμνα.

~~~~~~~~~~

Σταμάτης Νικολάου (εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών): 

Είναι πολιτικό και όχι τεχνικό το ζήτημα, το κράτος εξασφαλίζει το κέρδος των εργοδοτών, έρχονται σήμερα ο Γιαννίτσης και ο Σπράος να μιλούν για δικαίωση όσον αφορά την ιδιωτική ασφάλιση και το κεφαλοποιητικό σύστημα, το μετοχικό ταμείο από εκεί που είχε μερίδιο 30.000.000 ευρώ σε μετοχές στην Εθνική Τράπεζα με την ανακεφαλοποίηση που έγινε πριν λίγο καιρό τώρα έχει 5.000.000 ευρώ, το κράτος χάνει τα εκατομμύρια που έχει βάλει για ανακεφαλοποίηση, όχι εισφορές για την υγεία, η επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης που ήταν να γίνει μέχρι το 2015 δεν υπάρχει καθόλου στον νέο νόμο, υπάρχει κοινωνικός αυτοματισμός ανάμεσα στις ομάδες των εργαζομένων, οι διακρίσεις που υπήρχαν δεν οδήγησαν στην κατάρρευση του συστήματος, άλλοι ήταν οι λόγοι, επικαλούνται λόγους δημόσιου συμφέροντος για το ότι οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να φύγουν στη μέση της χρονιάς με σύνταξη.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τελευταίες Ειδήσεις