~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~

 my-tips-collection
......................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

**

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…».......................... Γκαίτε
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

θεματα

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Εννέα στα δέκα γυμνάσια στην Γαλλία επέλεξαν την εκμάθηση αρχαίων ελληνικών

   εκπαίδευση  

Σύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα Liberation στα πλαίσια της μεταρρύθμισης στην παιδεία που προωθεί η κυβέρνηση Βαλς, οι Γάλλοι καθηγητές και μαθητές φαίνεται πως επέλεξαν συνειδητά να συνεχίσουν να διδάσκονται αρχαία ελληνικά και λατινικά. 
Με τη νέα σχολική χρονιά, το γυμνάσια της Γαλλίας αναμένεται να εφαρμόσουν ένα νέο πρόγραμμα σπουδών που εισαγάγει το υπουργείο Παιδείας με στόχο όπως ισχυρίζεται την εξατομίκευση και την ελευθερία στην επιλογή των γνωστικών αντικειμένων από μαθητή,  σε μαθητή. wikimedia Στα πλαίσια αυτά, το υπουργείο διάρθρωσε μια σειρά από θεματικές που μπορεί ένας Γάλλος μαθητής του γυμνασίου να επιλέξει, όπως Πολιτισμός και τέχνες, Πληροφορική, Επικοινωνία, Κοινωνία, 
Ξένες γλώσσες, Επιστήμες, Σώμα και υγεία και πολλά άλλα. Ανάμεσα σε αυτά, δημιουργήθηκε και μια ξεχωριστή θεματική με τίτλο Γλώσσες και πολιτισμός της Αρχαιότητας στην οποία όπως είναι φυσικό δεσπόζει η εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής και της λατινικής γλώσσας. francetvinfo 
Παρά τις πρώτες αντιδράσεις, με καθηγητές και συνδικαλιστές να ισχυρίζονται πως το νέο σύστημα θα εξαλείψει τις λεγόμενες μητρικές γλώσσες από την παιδεία, από το υπουργείο ανακοίνωσαν τη Δευτέρα σε κλίμα ευφορίας πως το 92% των γυμνασίων της χώρας, καθώς και το 70% των μαθητών γυμνασίου επέλεξαν την παραπάνω θεματική. “Αυτό σημαίνει πως όχι απλά, τα λατινικά και τα ελληνικά δεν θα εξαφανισθούν, αλλά θα ενισχυθούν” σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου. Όπως αναφέρουν, τα στοιχεία δείχνουν πως τριπλάσιος αριθμός μαθητών σε σχέση με την περασμένη χρονιά θα μαθαίνουν τις αρχαίες γλώσσες στο γαλλικό σχολείο. 
Μια μεταρρύθμιση, δεκάδες αντιδράσεις Η μεταρρύθμιση των σοσιαλιστών για το κολέγιο έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, καθώς δεν είναι λίγοι οι συνδικαλιστές, οι γονείς και οι καθηγητές που δυσκολεύονται να διακρίνουν τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει το νέο σύστημα και προειδοποιούν πως λίγες μέρες πριν την έναρξη της νέας χρονιάς όλα μοιάζουν να βρίσκονται στον αέρα. 
H υπουργός παιδείας της Γαλλίας. liberation Το στοίχημα της κυβέρνησης είναι να φτιάξουν ένα πιο ευέλικτο σύστημα, μέσα στο οποίο ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει, να διαμορφώσει και τελικά να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα που ταιριάζει περισσότερο στα δικά του ενδιαφέροντα. Για πολλούς είναι ακριβώς αυτή η επιλογή πεδίων που θέτει το πρόβλημα, καθώς εκφράζονται οι ανησυχίες πως μαθητές ενδέχεται να επιλέγουν να παραλείπουν βασικά μαθήματα, ανάλογα με την κλίση τους, με αποτέλεσμα να στερούνται βασικών γνώσεων περνώντας στο λύκειο. 
Από το υπουργείο πάντως εμφανίζονται καθησυχαστικοί, ενώ διαβεβαιώνουν πως τα μαθήματα και οι γνώσεις που θεωρούνται θεμελιώδεις. wikimedia Ανάμεσα στους καθηγητές πάντως υπάρχουν και εκείνοι, κυρίως όσοι τοποθετούνται αριστερά στα συνδικαλιστικά όργανα, που στηρίζουν τον νόμο της υπουργού Παιδείας Najat Vallaud-Belkacem. 
Οι συνδικαλιστικές ομάδες όμως που εκπροσωπούν σχεδόν το 80% των καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καλούν σε κινητοποιήσεις στις 8 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα να παραμένει αβέβαιο αν τελικά θα ανοίξουν τα σχολεία σε αυτή την τελευταία σχολική χρονιά για την προεδρία Ολάντ. *Στη φωτό η Γαλλία υπουργός Παιδείας Najat Vallaud-Belkacem, πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει χαρτοφυλάκιο παιδείας στην κυβέρνηση των σοσιαλιστών 
____________

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2016

Στα ΑΕΙ τέσσερις κρατούμενοι των φυλακών νέων Αυλώνας

    Κοινωνία       
Πέμπτη, 25 Αύγουστος, 2016
                 Έκαναν περήφανο τον καθηγητή τους...                  .

Περήφανο έκαναν τον καθηγητή τους τέσσερις υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων από το λύκειο του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα, καθώς δίνοντας τη δική τους «μάχη» εισήχθησαν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
Με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών που στάθηκαν στο πλευρό τους, προσφέροντάς τους εθελοντικά και ενισχυτικά μαθήματα, τελικά τα κατάφεραν.
Μάλιστα, ο ένας από τους εκπαιδευτικούς αυτούς, ο Πέτρος Δαμιανίδης, πραγματοποίησε την εξής ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:
"Συγκινημένος, χαρούμενος, περήφανος; όλα μαζί....
Φέτος έδωσαν Πανελλήνιες εξετάσεις τέσσερις μαθητές μας. Πέρασαν και οι τέσσερις!!!! Μπράβο τους. Ένας από τους αγώνες που έχουν να δώσουν στη ζωή τους δικαιώθηκε. Με το καλό και οι επόμενοι. Συγχαρητήρια και στα παιδιά και στους/στις συναδέλφους μου.
Κοιτάζοντας τη φωτογραφία από την πρόσφατη επίσκεψη στη Βουλή σκέφτομαι τη συγκίνηση των μαθητών μας όταν πήραν το απολυτήριο του Λυκείου τον Ιούνιο και τα λόγια του μαθητή με το άσπρο καπέλο: "Κύριε Πέτρο ΕΓΩ πήρα απολυτήριο; δεν το πιστεύω."
Σήμερα του είπα: "...βλέπεις Κ...η ζωή σου επιφυλάσσει κι άλλες εκπλήξεις...τη πορεία σου τη χαράζεις με τους αγώνες σου..."
Καλή συνέχεια στους αγώνες των μαθητών μας, αλλά και όλων των μαθητών, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα".
Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά μαθητές του λυκείου του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων πετυχαίνουν κάτι τέτοιο. Το 2015 κατάφεραν να εισαχθούν σε ΑΕΙ δυο υποψήφιοι και το 2014 τέσσερις. Από το 2003 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, έχουν εισαχθεί στα ΑΕΙ συνολικά 20 μαθητές!
Παράλληλα, ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, έχει ήδη προαναγγείλει τη διαμόρφωση ενός θεσμικού πλαισίου που θα παρέχει τη δυνατότητα εκπαίδευσης σε όλους τους νεαρούς φυλακισμένους και δεν θα περιορίζεται στη στοιχειώδη ή τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
_______________

Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2016

Δημήτρης Γληνός, Δάσκαλος, και τεχνίτης του λόγου


Σαν σήμερα, στις 22 Αυγούστου 1882 γεννιέται ένας σπουδαίος διανοούμενος, δάσκαλος και κομμουνιστής ηγέτης ο Δημήτρης Γληνός.
«Η θεωρία: το κράτος υπεράνω των τάξεων, τη στιγμή που υπάρχουν τάξεις, είναι καθαρό ξεγέλασμα, για να κρύψει την πραγματικότητα, δηλαδή το κράτος υπέρ της άρχουσας τάξης. Το ίδιο είναι ξεγέλασμα και η θεωρία: η παιδεία υπεράνω των τάξεων, εκεί όπου υπάρχουν τάξεις, για να αποσκεπάσει την πραγματικότητα, δηλαδή η παιδεία όργανο της άρχουσας τάξης...».
Δημήτρης Γληνός
«... Δεν είναι μονάχα μεγάλος Επιστήμονας και μεγάλος Δάσκαλος, ήτανε και μεγάλος τεχνίτης (του λόγου)... ήτανε και μεγάλος άνθρωπος της δράσης... Στάθηκε ο φωτισμένος αρχηγός του εκπαιδευτικού δημοτικισμού. Χωρίς αυτόν δε θα γινότανε ποτές η γλώσσα του έθνους, γλώσσα της εθνικής παιδείας... Αν τα γραφτά του έχουνε το χάρισμα του ισορροπημένου λόγου των κλασικών κειμένων, ο προφορικός του λόγος άστραφτε όλος από τη φλόγα και το πάθος της πίστης και της αλήθειας...
_____________________

Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2016

Η επιστήμη της ιστορίας των Μαθηματικών

   της  ΜΑΡΙΑΣ ΑΡΜΑΓΟΥ *  


Για αρκετούς τα μαθηματικά αποτελούν ένα σύνολο από περίπλοκα τεχνάσματα που αφορούν μόνο στο σχολείο, είναι αφηρημένα, αλλόκοτα, συχνά άσχημα, βαρετά και παντελώς άχρηστα για την καθημερινότητα. Οι περισσότεροι μαθητές αντιμετωπίζουν τα μαθηματικά σαν «αναγκαίο κακό» στη σχολική τους ζωή που ποτέ δεν κατανοούν και δεν αξιοποιούν. Αρκετοί ενήλικες έχουν να αφηγηθούν μια τραυματική εμπειρία από τα μαθηματικά στο σχολείο. Για άλλους πάλι, φανερά λιγότερους, τα μαθηματικά αποτελούν ένα ωραίο πνευματικό παιχνίδι.
Οι περισσότεροι άνθρωποι σχεδόν αγνοούν ότι τα μαθηματικά αποτελούν βασικό στοιχείο για πολλές επιστημονικές ανακαλύψεις. Μερικές φορές ακόμα αν και παρατηρούν ότι υπάρχει σχέση των μαθηματικών με τις φυσικές επιστήμες, δύσκολα δέχονται ότι κάτω από χρήσιμες εφευρέσεις, μηχανισμούς ή όργανα υπάρχει ένα σημαντικό μαθηματικό υπόστρωμα. Δεν είναι σπάνιο αυτοί που διαπιστώνουν τη σύνδεση των μαθηματικών με τις φυσικές επιστήμες να θεωρούν το ρόλο τους υποδεέστερο και να τα αντιμετωπίζουν μόνο ως εργαλεία. Στην περίπτωση αυτή δεν είναι απίθανο να ακούσουμε ότι τα μαθηματικά είναι η υπηρέτρια των επιστημών. Τέλος, συχνά υπάρχει η λανθασμένη πεποίθηση ότι οι ανακαλύψεις αλλά και οι εφευρέσεις είναι αποκλειστικά προϊόν της ξαφνικής έμπνευσης ιδιαίτερων μυαλών.
Είναι πολύ πιθανό κανείς να αναρωτιέται γιατί χρειάζεται μια ακόμη επιστήμη που θα μελετά την ιστορία των μαθηματικών. Η μελέτη της ιστορίας των επιστημών, στην περίπτωσή μας των μαθηματικών, μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πώς φτάσαμε μέχρι εδώ. Κάτω από ποιες συνθήκες εξελίχθηκε η επιστήμη των μαθηματικών, ποια ιστορικά γεγονότα συνέβαλαν στην αύξηση και διάδοση της μαθηματικής γνώσης αλλά και πώς η εξέλιξη των μαθηματικών επέδρασε στον άνθρωπο. Μελετώντας την ιστορία μιας επιστήμης δεν αποτελεί βασικό μας στόχο να διδαχθούμε από τα λάθη ώστε να τα αποφύγουμε στο μέλλον, αλλά μας ενδιαφέρει γιατί μια θεωρία άσκησε γοητεία και επικράτησε σε σχέση με μία άλλη. Στις περισσότερες φορές, η μορφή μιας θεωρίας που διδάσκονται οι μαθητές είναι πολύ διαφορετική από αυτή με την οποία πρωτοδιατυπώθηκε και στην ιστορία των μαθηματικών μας αφορά το ταξίδι της μέσα στο χρόνο.
Παρά το γεγονός ότι τα μαθηματικά συμβάλουν στην εξέλιξη της επιστήμης και επομένως έμμεσα επηρεάζουν τις ζωές των ανθρώπων για πάρα πολλά χρόνια, η επιστήμη που μελετά την ιστορία τους, θα λέγαμε ότι, είναι σχετικά πρόσφατος ακαδημαϊκός κλάδος (20ο αιώνα).
Με τα πρώτα δείγματα της γραφής ξεκινάει και η ιστορία των μαθηματικών. Οι πρώτες όμως μελέτες της άρχισαν λίγο αργότερα. Οι πρώιμοι ιστορικοί έκαναν προσπάθειες αναζητώντας πληροφορίες σε χειρόγραφα ή σε προφορικές αφηγήσεις, εξετάζοντας ταυτόχρονα την εγκυρότητα των πηγών τους. Ο Εύδημος ο Ρόδιος (350π.Χ. – 290π.Χ.) που ήταν μαθητής του Αριστοτέλη θεωρείται ο πρώτος μελετητής-«ιστορικός». Κατέγραψε την ιστορία διάφορων θετικών επιστημών αλλά δυστυχώς το μεγαλύτερο μέρος του έργο του δεν διασώθηκε. Τον ακολούθησε ο Πρόκλος ο Διάδοχος (412μ.Χ. -485μ.Χ.) από τον οποίο γνωρίζουμε και για το έργο του Εύδημου αλλά και άλλοι σημαντικοί μελετητές.
Αν και τα μαθηματικά των Αρχαίων Ελλήνων είναι μεταγενέστερα των Αιγυπτιακών και των Βαβυλωνιακών έχουν διασωθεί λιγότερα αυθεντικά κείμενα και τεκμήρια κυρίως λόγω των διαφορετικών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις παραπάνω περιοχές αλλά και του διαφορετικού υλικού πάνω στο οποίο έγραφαν οι λαοί. Οι περισσότερες πληροφορίες που έχουμε για το έργο των μεγάλων ελλήνων μαθηματικών προέρχεται κυρίως από μεταφράσεις και αντιγραφές μεταγενέστερων μελετητών.
Την περίοδο του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης η εξέλιξη των μαθηματικών δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορη. Ωστόσο το Μεσαίωνα γίνονται πολλές μεταφράσεις αρχαίων ελληνικών και ισλαμικών μαθηματικών και αυτό συμβάλει στη διάδοσή τους.
Ο Montucla (1725-1799) που ασχολήθηκε με την ιστορία των μαθηματικών συνήθισε να γράφει χωρίς να χρησιμοποιήσει μαθηματικά σύμβολα και χωρίς να κάνει καμία αναφορά στα μαθηματικά της αναγέννησης.
Τον 19ο αιώνα αξιόλογη είναι η συνεισφορά της Ιταλίας στην επιστήμη της ιστορίας των μαθηματικών. Από το 1789 και μετά ιδρύονται πανεπιστήμια στη Γαλλία και συγγράφονται πολύ σημαντικά πανεπιστημιακά συγγράμματα. Το έργο του Lacroix επέδρασε σημαντικά στην εξέλιξη των μαθηματικών στην Αγγλία. Πολύ σημαντικός ιστορικός της εποχής θεωρείται ο Whewell. Ο Whewell θεωρούσε την Ευκλείδεια γεωμετρία σαν υπόδειγμα μαθηματικής απόδειξης και την επαγωγή σαν βασική μέθοδο της επιστήμης. Αξιόλογη είναι και η προσφορά των Cossali, G.Libri, Chasles και Toolhunter στην ιστορία των μαθηματικών.
Η περίοδος από το 1870 μέχρι το 1914 μπορεί να χαρακτηριστεί ως η χρυσή περίοδος της ιστορίας των μαθηματικών. Οι μελετητές επικεντρώνουν σε ένα μόνο αντικείμενο και ερευνούν την ιστορία του σε βάθος. Εκδίδονται αξιόλογα έργα και οι σημαντικότεροι ερευνητές θεωρούνται ο Tannery και ο Cantor. Ο Tannery ασχολήθηκε περισσότερο με την ιστορία των ελληνικών μαθηματικών ενώ τα έργα του Cantor αποτελούν πολύ έγκυρες πηγές. Επίσης σημαντικό θεωρείται και το έργο των Zeuthen, Gerhardt, και Hankel.
Κατά τη διάρκεια του 1ου Παγκόσμιου Πολέμου είναι λογικό να παρατηρείται κάμψη στην επιστήμη της ιστορίας των μαθηματικών, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Αρκετοί Ευρωπαίοι μελετητές μεταναστεύουν στην Αμερική. Εκεί γράφουν βιβλία σχετικά με την επιστήμη κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους. Οι πιο σημαντικοί είναι οι Bell, F. Cajori και D.E. Smith. Στην Ευρώπη ο σημαντικότερος ιστορικός της εποχής είναι ο Neugebaeur. Μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο η ιστορία των μαθηματικών αποτελεί ανεξάρτητο κλάδο και σημαντικότερος ιστορικός θεωρείται ο Sarton. Από το 1960 και μετά η έκδοση πολλών επιστημονικών περιοδικών συμβάλει στη γρήγορη εξέλιξη της ιστορίας των μαθηματικών.

                                  

                Κυπριακά   Χρονικά     

               http://cypriotchronicles.blogspot.gr


Κυριακή, 14 Αυγούστου 2016

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016 ΑΣΕΠ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΟΠΠΕΠ: ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4 ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Εκπαίδευση



Το πρόγραμμα οργανώνεται στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης και αφορά την κατάρτιση σε βασικές δεξιότητες ΤΠΕ για την απόκτηση Αναγνωρισμένου Πιστοποιητικού χρήσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ΑΣΕΠ ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείου Παιδείας, Φορέας Πιστοποίησης Global Cert, που είναι εναρμονισμένο με Διεθνή Επαγγελματικά Περιγράμματα κατά ISCO 88 (ισχύει σε 151 χώρες του κόσμου & δεν χρειάζεται ανανέωση νόμος Ιούλιος 2014).
Με όραμα και φιλοδοξία την παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου στην αιχμή των εξελίξεων των νέων τεχνολογιών, το "Πόλις" Επιμορφωτικό Πολιτιστικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, Κινητικής Έκφρασης και Επικοινωνίας Ηρακλείου Αττικής οργανώνει Κύκλο ποιοτικών Εκπαιδευτικών και Επιμορφωτικών Προγραμμάτων Εκμάθησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) και Πιστοποίησης Πληροφορικής  ΑΣΕΠ ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείου Παιδείας,απόλυτα προσαρμοσμένα στις σημερινές απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016: ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 
Έναρξη:
1ο: Πέμπτη 25 Αυγούστου (κάθε Δευτέρα & Πέμπτη 17.00–22.00) (Εξετάσεις 09, 23, 24 Σεπτεμβρίου)
2ο: Σάββατο 27 Αυγούστου (κάθε Σάββατο & Κυριακή 09.00–14.00) (Εξετάσεις 09, 23, 24 Σεπτεμβρίου)
3ο: Σάββατο 27 Αυγούστου (κάθε Σάββατο & Κυριακή 15.00–20.00) (Εξετάσεις 09, 23, 24 Σεπτεμβρίου)
4ο: Δευτέρα 29 Αυγούστου (κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 09.00–14.00) (Εξετάσεις 09, 23, 24 Σεπτεμβρίου)

Περιλαμβάνονται:
*  Επιδοτούμενη Δωρεάν Διδασκαλία 35 ώρες για τις 5 ενότητες & 50 ώρες για τις 7 ενότητες- Εκπαίδευση με πιστοποιημένους καθηγητές,
*  Επιδοτούμενη Δωρεάν Διδασκαλία από απόσταση (e-learning) εναλλακτικά
*  Κάρτα εγγραφής,
*  DVD Ασκήσεων Προσομοίωσης,
*  Αναλυτικό εκπαιδευτικό Ηλεκτρονικό Βιβλίο e-book (Windows 7 & Office 2010),
*  Ολιγομελή τμήματα,
*  Ευέλικτα ωράρια εκπαίδευσης για εργαζόμενους & φοιτητές (έναρξη μαθημάτων κάθε 15 ημέρες, σε τμήματα καθημερινά, απογευματινά & Σαββατοκύριακο),
*  Απεριόριστη πρακτική άσκηση με εξειδικευμένα τεστ προετοιμασίας εξετάσεων,
*  Αναπλήρωση απουσιών χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση,
*  Φροντιστηρικά Μαθήματα,
*  Εξετάσεις στο Εκπαιδευτικό & Εξεταστικό μας Κέντρο με ΣΥΝΔΕΣΗ Online και επιτηρητές ΕΟΠΠΕΠ (απεριόριστες φορές)
*  Δίπλωμα, Βεβαίωση, Πιστοποίηση Υπουργείο Παιδείας ΕΟΠΠΕΠ.

Η Διδασκαλία και η Πιστοποίηση εντάσσονται στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επιμορφωτικών Σεμιναρίων που οργανώνει το "Πόλις" μέσα από την Υπηρεσία του Εκπαίδευση, στο πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό και Εξεταστικό του Κέντρο (κοντά στο σταθμό ΗΣΑΠ Ηράκλειο) και μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι με Δωρεάν Εκπαίδευση και συμβολικό κόστος για τις διαδικασίες Εξετάσεων Πιστοποίησης online στο ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ (Ε.Ο Π.Π Π.) (συνολικό & τελικό κόστος 140€).
Στην Πιστοποίηση Πληροφορικής μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ανεξαρτήτως ηλικίας, ιδιότητας και επιπέδου σπουδών:
1. Απόφοιτοι Λυκείου, Φοιτητές, Πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ & ΙΕΚ.
2. Εργαζόμενοι ή επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν επιπλέον Κατάρτιση & Πιστοποίηση.
3. Άνεργοι που αναζητούν απασχόληση και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας.

Περισσότερα για Εγγραφές, Δηλώσεις Συμμετοχής  και

α. Τμήματα για 5 Βασικές ενότητες ΑΣΕΠ (Windows 7, Word 2010, Excel 2010, Internet, Outlook 2010)
β. Τμήματα και για 7 ενότητες (Windows 7, Word 2010, Excel 2010, Internet, Outlook 2010, ACCESS 2010, Powerpoint 2010) 
γ. Τμήματα εξ αποστάσεως και e-learning (για 5 & 7 ενότητες).

Περισσότερες Πληροφορίες και Online Εγγραφή: εδώ... polis.edu.gr
τηλ: 210 8000009 - 210 2770181 

Agenda - Calendar Πολιτισμού & Εκπαίδευσης

"Πόλις"
Σπουδή, Τέχνη, Ίαση & Τέρψη
Επιμορφωτικό Πολιτιστικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, Κινητικής Έκφρασης & Επικοινωνίας Ηρακλείου Αττικής
Εκπαίδευση & Πολιτισμός με Στυλ & Αισθητική
Μαρίνου Αντύπα & Φιλοθέης
14121 Ηράκλειο Αττικής
τηλ.: 210 8000009 - 210 2770181
Ιστοσελίδα: www.polis.edu.gr

_________________

Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2016

Δυο φάσεις αναπληρωτών μέσα στο Σεπτέμβριο

Ρεπορτάζ: xenesglosses.eu
Δυο φάσεις αναπληρωτών θα έχουμε μέσα στο Σεπτέμβριο για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σύμφωνα με πληροφορίες του xenesglosses.eu. Η πρώτη φάση όπως έχουμε αποκαλύψει θα πραγματοποιηθεί 5-6 Σεπτεμβρίου ώστε οι προσληφθέντες να βρίσκονται στα σχολεία με το που θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι. Δεύτερη φάση αναμένεται στις 20 Σεπτεμβρίου. 
Μέσα στις φάσεις αυτές θα προσληφθεί το 80% των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Μικρό μέρος των πιστώσεων θα το κρατήσει το Υπουργείο Παιδείας ώστε να καλύψει κενά που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

________

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2016

Οι πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2016-17

sxoleia_kathigites.jpg

EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ



Στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας (http://e-aitisi.sch.gr/) αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2016-17. 
Στους πίνακες περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν μόρια προϋπηρεσίας ή/και μόρια επιτυχίας σε έναν από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., καθώς επίσης και οι προσωρινοί ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών με μηδενική προϋπηρεσία, στους οποίους περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με μηδενική προϋπηρεσία και χωρίς μόρια επιτυχίας σε κάποιον από τους τελευταίους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π..
Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση, μπορούν να το κάνουν ως την Τρίτη 9 Αυγούστου, προκειμένου στη συνέχεια, να αναρτηθούν οι οριστικοί πίνακες.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πότε και πόσοι αναπληρωτές θα προσληφθούν φέτος