~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.........................................................Σελίδα για την εκπαίδευση, την παιδεία, τον πολιτισμό, την λαογραφία............
..................................................................................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με τον όρο παιδεία εννοούμε την απασχόληση με το παιδί και κυρίως την παιδαγωγική ενέργεια την οποία καταβάλλει η οικογένεια και η πολιτεία για την ανατροφή , την εκπαίδευση και τη μόρφωση του παιδιού. Στη φράση εγκύκλια παιδεία η λέξη παιδεία χρησιμοποιείται με την εξής σημασία: «Ο κύκλος των γνώσεων και των δεξιοτήτων, που πρέπει να δίνονται και να καλλιεργούνται με τη διδασκαλία και συνεπώς να αποτελούν το αντικείμενο της παιδείας».

Σύμφωνα με την κοινωνιολογική προσέγγιση του όρου, "παιδεία" ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια............. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~

 my-tips-collection
......................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

**

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…».......................... Γκαίτε
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

θεματα

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Ημερίδα που συνδιοργάνωσαν το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το ΤΕΙ Πελοποννήσου






Κρίσιμα ζητήματα γύρω από την ανώτατη εκπαίδευση και την έρευνα αλλά και οι προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξή τους στην Περιφέρεια Πελοποννήσου συζητήθηκαν στην ημερίδα που συνδιοργάνωσαν το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το ΤΕΙ Πελοποννήσου την Τετάρτη 15 Μαρτίου στο αμφιθέατρο της Σχολής Οικονομίας Διοίκησης και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Τρίπολη. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται ανοικτή εκδήλωση διαβούλευσης με αντικείμενο την Ανώτατη Εκπαίδευση και την Έρευνα με συμμετοχή όλων των κύριων θεσμικά εμπλεκόμενων φορέων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. 
Στην ημερίδα συμμετείχε ο Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στις προτάσεις του Υπουργείου για τη δημιουργία του ενιαίου χώρου ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας, την αλλαγή του συστήματος εισαγωγής αλλά και την αναβάθμιση του Λυκείου. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στην ομιλία του σημείωσε ότι προσβλέπει σε ευρύτερες συνεργασίες στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, συμβατές με τις αναπτυξιακές προτεραιότητες που έχουν τεθεί και πως η Περιφέρεια επιθυμεί να αποτελέσει αρωγό στις ερευνητικές και άλλες δραστηριότητες των δύο ιδρυμάτων. 
Στο ίδιο πνεύμα, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Κωσταντίνος Μασσέλος αναφέρθηκε στα βασικά θέματα που απασχολούν το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου σήμερα αλλά και σε προτάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών με προοπτική ανάπτυξης και όχι συντήρησης της υπάρχουσας κατάστασης. 
Ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Πελοποννήσου κ. Δημήτρης Βελισσαρίου αναφέρθηκε στο έργο αλλά και στα προβλήματα που απασχολούν το ΤΕΙ Πελοποννήσου. Περαιτέρω, η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κα Αγγελική Σπυροπούλου παρουσίασε τα αποτελέσματα της πρόσφατης εξωτερικής αξιολόγησης του ιδρύματος και ο Αναπληρωτής Καθηγητής του ΤΕΙ Πελοποννήσου κ. Θεόδωρος Τσέκος, τη διεθνή εμπειρία των συνεργειών μεταξύ φορέων Ανώτατης Εκπαίδευσης. 
Στο πλαίσιο της ημερίδας, την οποία συντόνισε ο Αναπληρωτής Καθηγητής και Αναπληρωτής Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Κυριάκος Σουλιώτης, καθηγητές και φοιτητές έθεσαν ερωτήματα στον Υπουργό και ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων. Με την ημερίδα αυτή σηματοδοτείται η έναρξη ενός ευρύτερου διαλόγου για το μέλλον της ανώτατης εκπαίδευσης και της έρευνας, με έμφαση στις ειδικές συνθήκες και τα χαρακτηριστικά της Περιφέρειας Πελοποννήσου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου